Günün ilk iltifatını aldık.. Teşekkürler kameracı Mustafa abi.. 😕

Günün ilk iltifatını aldık.. Teşekkürler kameracı Mustafa abi.. 😕

Cinsiyeti farketmez ben kim olduna bakarım sevdiğim değerli insanların iltifatı mutlu ve gururlu olmamı sağlar. Çok az insanın iltifatına güvenirim. Bir çok iltifatın altında art niyet var çünkü.
Cevap
11Cevap
kadınlardan gelen tabi ki de.. Harun abiden gelen iltifatı ne yapayım
Agalarım etsin ya en azından samimi olur haha
Ördek pijamalım desem olur mu mesela.. 😂
Olmaz mı bee 😂😂
Erkeklerden gelen iltifata inanmıyorum jsjsjs hep boş laf gibi geliyor. Kadınlardan gelene de inanmıyorum onlarınki de yıkama yağlama. Ama cocukların ya da hiç tanımadığım yolda gördüğüm teyzelerden aldıgım iltifatlar hosuma gidiyor.
Her iki taraftan da hem ‘karakterime 😁’ hem güzelliğime iltifat alırım şükür ☺️ (bu arada Sivas gerçekten güzel değil 😃)
kadınlarınki daha çok hoşuma gidiyor çünkü kadınlar kıskançlık dolayısı ile kolay kolay beğendikleri şeye iltifat etmezlerde ondan
Hemcinslerimden almak daha iyi geliyor. Genelde içten, samimi, detay üzerine güzel sözler oluyor. Daha gerçekçi buluyorum.
sevdigim karsi cins ozel olarak, genel olarak da hemcinslerim tabi ki. erkekler genelde herkese guzel dedikleri icin
Hemcinslerimden almak daha çok mutlu ediyor.
Sevdiğim insandan ilgi görmek daha çok şımartıyor beni.
Normal iltifatlara düşmüyorum
İltifatlar samimi gelmiyor bana. Hepsi köprüyü geçene kadar.
Bir zamandan sonra hicbirsey etmiyor kardesim
Hemcinsin yaptığı iltifatlar daha gerçekçi olurken karşı cinsin yaptıkları daha mutlu edici.
Hemcinsimin iltifatı daha bir samimi geliyor
resim beni hazırlıksız yakaladı cidden ködlsö bence ikiside mutlu eder
hemcinslerımden aldığım iltifatlar dada mutlu ediyor çünkü onlarda yalan dolan yok ((:
Karşı cinsten tabii ki arada kankalar arası iltifat yaptığımız oluyor ama ( kız kıza)😅
Hemcinslerim bu konuda daha yetenekli..
Mutlu etme konusunda mı..
Ben daha iyiyim..
Karşı cins daha mutlu ediyor sanki 😅
Hemcinslerim, erkolar genelde seçici olmuyo
Hem cins karsı cins artık sıradan😁
Sevdiğim kişilerden almak hoş.
Hemcinsten almak ayrı bir güzel
her iki taraftan da
Kişiden kişiye göre değişir
Karşı cinsden almak
Sevdiğimden almak..
Hemcinslerim de olur tabii
karşı cinsten tabki
Hemcinslerim.
Hemcins
karşı cins tabiki :)
Hemcins
Hemcinsim
Karşı cinsinten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?