Sevgilinin, sosyal medyada memelerinden başka bir haltı olmayan kadınlara beğeni atması. Okuldaki zihinsel engelli bir kızla dalga geçmek amacıyla sınıfındaki birinin ona gidip "sevgilim olur musun" deyip sonra bunu sınıfta diğerlerine gülerek anlatması. Babanın cenazesinde mezarlıkta o gömülürken bir tane herifin ağzında sakız çiğneyerek, pislik bir şekilde gülüp durması. Daha nice iğrenç duygulardan bahsederim de bunları hiç unutmam
Hayatım boyunca hep insanlara sorun çıkarmak yerine yapıcı olan birisi oldum, üni sınavına çalışırken ailemden kitap istemeyip online soru çözdüm zora girmesinler diye, universite kazandım gitmek için çalıştım, okurken yine çalışıp para kazandım yük olmayım diye, abim hasta oldu yaninda kaldım, ablam zorlu bi süreç atlattı yanında kaldım, arta kalan paradan kardeşime harçlık bile yolladım sonra 1 kere bir şey istedim olur insanlık hali halledemedim kimse yoktu yanımda bütün bunlar tek kelimeyle geçiştirildi " yapmasaydın, biz mi istedik? " o kadar iğrençti ki o cümleyi duyduğum an
Çok kötü olmuş 😐kardeşimi kanserden kaybedince çok sarsıldım ölüme bakış açım tamamen değişti. En kötü his ne biliyor musun? Rüyamda bana sarıllması gerçek sanmam ve uyanınca yaşadığım o hayalkırıklığı☹️
Eski sevgilime sürpriz olarak aldığım konser biletleri konserden birkaç saat önce terk edildiğim ve aldatıldığımı öğrendiğim için bana zehir olmuştu. O günden beri konsere gitmiyorum.