Kendinizi yüzde kaç unutkan olarak tanımlarsınız?

Kendinizi yüzde kaç unutkan olarak tanımlarsınız?

Hesabımı gizliye almıştım bir an, açmayı unutmuşum. İstek gelince fark ettim. Stalk yapamayanlara üzüldüm dermişim nfıdjdk

Güncellemeler
1 yıl
Hafızam zehir gibidir ahdjd gerekli gereksiz şeyleri hatırlarım. İnsanız ya, olmuş işte ajdıdjsl
Kendinizi yüzde kaç unutkan olarak tanımlarsınız?
Cevapla