Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Hiçbir yıla dönmek istemezdim çünkü hayat çok acımasız insanlar kötü eş dost arkadaş sevgili hepsi menfaat peşinde sen yapa yalnızsın yanımda dediklerin hatta bazen ailen bile olmuyor yinede bir geleceğe dönme şansım olsa sevginin ve insanın insanca yaşadığı bir yıla gitmek isterdim ama maalesef imkansız yazılanı yaşama devam
15 Yorumla- 1 yıl
Eskiden daha güzel değil miydi
- 1 yıl
Güzel olduğunu sanıyormuşuz aklımız ermediği için her şey ne kadar güzel diyormuşuz ama ne zaman aklımız erdi o zaman anladık ki hayat harbiden o kadar da her insana şans vermiyor ya adam veya kadın seviyorum diyor arkanı dönüyorsun hop başka biri tamam diyorsun yaptın ayrılalım yok musallat gibi yapışıyor ya sen hani seviyordun eee ne oldu ayrılıyor diye öldürüyorsun hani uğruna ölüyorduk kadın gidip hem adamı hem kedini vuruyorsun e geride masum çoçuklar kalıyor yav ülkeyi yönetenleri saymıyorum bile herkes kendi cebinde milleti düşünen yok çok uzatmayım hiçbir şey güzel değil düzeleceği de yok son bir şey eskiden güzeldi ya acıların kadını bergen neler çekti en sonunda öldürüldü neymiş eskide güzel değilmiş
- 1 yıl
İçim karardı dhdj
- 1 yıl
şuanki aklımla isterdim ben
En İyi Cevaplar
🚀💡👁️🗨️⭐👻🤔
Merhaba,
Üniversitede toplumsal travma ve kötü popülerlik yaşadığım yıla geri dönmek isterdim🚀
O yıl savaştım kazandım fakat sonradan olumsuz etkiler bıraktı hayatımda. Okulu dondurup sonradan tamamlardım, böyle olacağını bilseydim🚀
Toplumun ve insanlarında canı cehenneme🚀
10 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılBen hiç bir yıla dönmek istemem. sadece başlangıca gidip doğumuma engel olmak isterdim. bu hayat çekilmiyor çünkü.. ha illa gideceksem de geleceğe gitmek isterdim.. şu an ki insanlardan uzak.. teknoloji ve tıp alanının geliştiği daha rahat olacağım bir hayat tercih etmek isterdim sadece.
110 Yorumla
1 yılbaska dilek hakkiyla degisebiliyomuyuz ben bi daha baslayamam dun u bile yeniden yasamak istemen 😀
19 Yorumla- 1 yıl
Olmaz yahu :D pazarlık yok
- 1 yıl
o zaman 10 dk oncesine gideyim yeter anca o kadar sabrederim😀
- 1 yıl
Ahaha oha çok iyi :D
- 1 yıl
😀😀
- 1 yıl
kisir donguye girmeyiz ins 😀
- 1 yıl
Yok 10 dakika öncesine ışınlan sen 😃
- 1 yıl
tamamdir 😀😀
- 1 yıl
teşekkür ederim 😊
- 1 yıl
Rica ederim 😇
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u 1 yıl1995 yılından itibaren yeniden yaşamak isterdim.
11 Yorumla
1 yılGeçmiş uzak olsun benden. Geleceğe giderim.. İşte bu diyeceğim yerden devam ederim 😃✌️
24 Yorumla- 1 yıl
Yok kız dönelim
- 1 yıl
Beni affet bebişim dönesim yok 😃
- 1 yıl
Peki 😅🌸
- 1 yıl
🌺🙏😄
Büyük ihtimalle, şu anki padişahımızın boğaz içinde bir yalıda bop için attığı imza zamanına dönerdim, hepsini bir kerede tertemiz. Elbette yerine başkasını dikerlerdi, çünkü bunlar yedeksiz plan yapmıyor. Bir de ilk aşık olduğum ana sanırım, bütün sınıf fark etmişti, birbirimizin gözlerinde kaybolduğumuzu. Ama arkadaşlarının kıskançlığı yüzünden gerisi gelmemişti. İnsan, acaba olsaydı ne olurdu diye merak etmeden duramıyor...
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yıl12 Şubat 1976 saat gece 01.59 a daha doğmadan kendimi öldürürdüm değişik bir paradoks olurdu yaşanmış hiç bir şey yaşanmazdı o zaman kendimi öldürme ihtimalimde yaşanmayacagına göre değişik bir paradoks içine girerdim olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu kadar 😂😂😂
10 Yorumla 2015 e gidip şu anki sevgilimle tanışmak isterdim 😓🥲
22 Yorumla- 1 yıl
Yiaa çok tatlısınız
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılİstemiyorum. Aynı şeyleri yapardım yine ben 😇
21 Yorumla- 1 yıl
😌
1 yılYok yok aman Allah korusun geriye gitmeyelim ya ben ileri gidebilir miyim şöyle bi 5 sene sonrasına filan..
13 Yorumla- 1 yıl
Hayır canım olmaz 😅
- 1 yıl
Peki madem 99 yılına gidelim. Bebeklikten başlıcam
- 1 yıl
Başlayalım :D
Gizli Üye(25-29)1 yıl3 yıl öncesine geri dönüp tekrar başlamaktan ziyade şılapsss vurup suratına tüküresim olan biri var 😂😂 hani kendisini mutlu ettiğim her an yerine bunları yapmak istiyorum 🙄🙄 zaman makinesini icat etsin biri söz varımı yoğumu dökcem😂😂
16 Yorumla- 1 yıl
Bak bugün olanları hatırlıyor olmamız lazım döndüğümüzde, herkesi ve her şeyi. Bazı insanlarla adım yan yana bile gelmezdi, baştan ne b’kum karaktere sahip olduğunu bildiğimden, yanaşmazdım.
Cevap sahibi1 yılTırnağıma 5 maaşını evin tapusunu trabzon burma koyardım be 😂😂 kafayı çalıştırmak lazım aptalovskiler çok 😂
- 1 yıl
😂😂
Cevap sahibi1 yılBaşka hatunlar totoşundaki dona kadar soyuyor biz seviyz benim başım kel mi çok aydınlandım çok 😂😂
- 1 yıl
Öyleleri yaranıyor, salla 😅
Cevap sahibi1 yılTabi canım eski manitamın aldığı servet değerindeki saatle zamana meydan okuyorum yeni manitama zotturuluk olur mu bu? 🤔🤔 falanlar 😂😂
Dönmek istemiyorum tabii o kadar şeyi boşuna yaşamadık
13 Yorumla- 1 yıl
Ama farklı yaşama fırsatı veriyoruz dhdjs
- 1 yıl
O zaman peki
zamanı asla geri alamazsın sadece ileriye bakabilirsiniz
12 Yorumla- 1 yıl
Hadi ya biz bilmiyorduk bunu shdh
1 yılOnca zamanı tekrar yaşayacak heves yok bende.
15 Yorumla- 1 yıl
Dur durduğun yerde o vakit
- 1 yıl
Tutamıyorum zamanı
- 1 yıl
Tutmana gerek yok, heves yokmuş sende dhdj
- 1 yıl
ahaha motivasyon tam
- 1 yıl
😁
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
2020 güzel olurdu, pandemi zamanı oh mis! 😅16 Yorumla- 1 yıl
Saçmalama
- 1 yıl
Son sevgilim o zaman olmuştu 😅en çok canım o zaman yanmıştı 😅ondan uzak durdum ondan 😂😂😂
- 1 yıl
😅 mazoşist misin
- 1 yıl
Ne alakası var yahu 😅o olmasaydı daha iyi kısmetlerim olabilirdi 😅 Onu hiç tanımamış olmak istiyorum ama aşkta istiyorum 😅ben aşksız prens olmak istemiyorum aşklı olayım 😅
Mazoşist nasıl bir şey mesela 😅 olabilirim olmayada bilirim 😅duydum da bilmiyorum ama kötü bir şey gibi geliyor 😅
Aşkçılım ben djdjd - 1 yıl
He tamam şimdi anladım :D ben de onu tekrar istiyorsun sandım
- 1 yıl
Yok yok aman Allah korusun aman aman 😂aman aman 😂😂of of of 😂
https://m.youtube.com/shorts/sGZIAqD3GUo
1 yıl2015 tabiiki de
Ama eöer gerçek aşkı bulduysam, asla geri dönmek ve onu kaybetmek istemem ))13 Yorumla- 1 yıl
Buldun mu
- 1 yıl
Buldum birini de keşke o da sevse 😭♥️
- 1 yıl
O biri sevsin diye beklemeyi düşünmüyorsun inşallah 🙄
1 yılGeriye dönmek istemezdim, bu arada çok güzelsin 👸✨💅💖
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim bebiş🩶🌸
- 1 yıl
Rica ederim 💖
- Kişilik & Karakter konusunda 616 cevap paylaştı.
1 yıl2005 den sonra hayatım çok güzeldi teeee askere gidene kadar.
13 Yorumla- 1 yıl
Sonra noldu 😅
- 1 yıl
Hayattaki tüm jokerlerimi 🃏 kaybettim
- 1 yıl
Yaşadıkça hep joker de vardır
1 yılbabama yani portakalda vitamin olan halime dönmek istiyorum sosi 🥹
15 Yorumla- 1 yıl
Tövbe est sjdjsj
- 1 yıl
ne var ya 😂😂
- 1 yıl
Bak bu sefer tutunamazsın falan 🥹
- 1 yıl
zaten hayret ediyorum kendime nasıl olmuşta yumurta bana gelsin dememişim de onca kardeşimin içinde ilk adımı atıp kazanmışım yarışı hayretler olsun 😂😂😂😂
- 1 yıl
Her savaş bir kere kazanılır hddjs
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Size en güzel yıllarımdan bahsedeyim.
Sene 1972. Daha yokum o zamanlar.
11 Yorumla- 1 yıl
Ay niye be, hayat güzel yaşamak güzel
1 yılGeri dönersek aynı şeyleri tekrar mi yaşıycaz🙄
15 Yorumla- 1 yıl
Yok yeniden başlayacağız 😅
- 1 yıl
Aynı şeyleri yasiycaksam istemiyorum geriye dönmek ama başka bir kader varsa mümkünse çocukluğumu istiyorum
- 1 yıl
Aynı şeyleri ben de yaşamak istemiyorum, gidip değiştirip döneceğiz 😅
- 1 yıl
Çocukluğum diyorum o halde 😄
- 1 yıl
Mis 🌸
Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Geriye dönüp başka aileden yeniden doğmak isterdim.
20 Yorumla2010 yılına dönüp o dönüm noktasından hayatımı değiştirip devam etmek isterdim
20 Yorumla
1 yılZamanı geri sarabilsem, 2000 yılına geri dönmek isterdim. Çünkü ananemi hayata tutundurmak için her şeyi yapardım. Onu o kadar çok özlüyorum ki... Şu an bomboş hissediyorum ve gücüm yetmiyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılTaş devrine dönmek isterdim elimizde mızrak g. tüm. zde yaprak gezerdik ne para var ne bir şey al gülüm ver gülüm takılırdık hem iyi olurdu 🙂
12 Yorumla- 1 yıl
Ahah bu lafı hatırlıyorum ben bi yerden
Cevap sahibi1 yılEvet tırcı bi dayı söylüyordu yanlış hatırlamıyorsam
2014 kardeşimi kaybettim o yıla dönmek isterdim ama kendi hatalarım ve pişmanlıklarım açısından 2019 ahh o kadar iyi olurdu ki o yıla dönüp aynı hataları yapmadan ya da daha farklı bir mentaliteyle bu günlere gelseydim
12 Yorumla- 1 yıl
Allah rahmet eylesin..
1 yılBen de o 2014 ü isterdim ama aslında yine aynı şeyleri yapardık gibi çünkü ne şimdiki aklımız var ne de tecrübemiz her yaşta olgun olan insanlar hep kazanır ve geri dönmeyi istemezler
16 Yorumla- 1 yıl
Doğrudur şimdiki aklımızla dönüyoruz biz ama
- 1 yıl
O neymiş yaa mümküm değl zaten
- 1 yıl
😁😃
- 1 yıl
Sanki diğer türlüsü mümkün, hayal kurmaya da izin yok
- 1 yıl
Değil işte sjjsjs
- 1 yıl
Yok yani keşke olsa kur ama hayal kur
1 yılGeçmiş çağları çok merak ediyorum ama kendi yaşamımdan yola çıkarsak pandemi öncesine dönmek isterdim
10 Yorumlaaslında asla. bş daha mı yaşayacağım amacım yok. insan kendini kandırır ancak. biraz paralel evren kelebek etkisi tarzı filmler izleyin açıcı oluyor
10 Yorumla
1 yıl2011 olabilir
15 Yorumla- 1 yıl
Gitme sen o kadar uzaklara 🙄
- 1 yıl
Gidesim geliyor 😅
- 1 yıl
Yok dur şurada ndjs
- 1 yıl
Sen de gitme o zaman anlaşalım 😅
- 1 yıl
Anlaştık 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yıl18 yaşından itibaren yeniden başlamak isterim.. Üniversite okumazdım direk askere giderdim
10 Yorumla
1 yılAsla geçmişe gitmek istemem Kolaymı geldik bugünlere
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 726 cevap paylaştı. 17-18 yaşına dönmek isterdim sanırım hiç düşünmedim ki 😅
10 Yorumla
1 yıl2015e dönsem ve 10.000 tlye btc alsam yeterli olurdu.
10 Yorumla1800'lü yılların başına gitmek isterdim
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 349 cevap paylaştı.
1 yılBen 2000 yılında üniversite mezunu bir kız olmayı isterdim.
10 Yorumla
1 yılÖyle geriye gidecek olsak neler yapmak isterdim. Ama işte olmuyor
10 YorumlaGüzel bir hayatım var dönüp niye riske gireyim ki? Kalsın.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. 90 lar keşke o yıllara dönebilsem her şey daha güzeldi
10 Yorumla
1 yılHiçbir yıla dönmek istemezdim geçmiş geçmişte kaldı.
10 Yorumla
1 yıl2010-2012 olur tekrar başlamak istemem o yılları yaşayıp geri geleyim ben
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 617 cevap paylaştı.
1 yıl2003 - 2004 filan süper olurdu. Aklım hala yapamadıklarımda :))
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEğer yapabilseydim, hiç doğmamayı seçerdim ben. Bu dünya uğruna çabalayacak kadar temiz değil...
10 Yorumla2013 11 yaşındaydım ve o sene benim için en saf en temiz seneydi o seneyi hiç bir şeye değişmem
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıldoğduğum günü silebilirsem başardım demektir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHiçbirine dönmek istemem hepsi birbirinden berbat yıllar
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSeks yaptığım yıl hangisiyse o yıla gitmek isterdim
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSeninle hangi yılda tanışma imkanımız daha çoksa o yıl olabilir :)
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl2012, akademik kariyerime daha farklı bir yön verirdim
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıl2022 ye dönmek isterdim 😞 hiç evlenmemiş olmak bakar olmak isterdim
10 YorumlaDoğduğum yıla hatta daha öncesine
10 Yorumla90 lar. İyiydi be
11 Yorumla- 1 yıl
Çok iyiydi hemde 🥹
1 yılLise son sınıfı alabilir miyim lütfen.
13 Yorumla- 1 yıl
Alabilirsin :D
- 1 yıl
Teşekkür ederim 😌
- 1 yıl
Rica ederim 🙃
Kişilik & Karakter konusunda 417 cevap paylaştı. Annemin ve babamın sağlıklı ve genç olduğu yıllar
13 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel.
- 1 yıl
Öyle..
Gizli Üye(30-35)1 yılLiseye dönmek ve bitirmek isterdim şu an bunun zorluğunu yaşıyorum keşke lise mezunu olsaydım diyorum. Biraz ilgi ve sevgi görmek istemiştim belki nedenini sorarlar diye ama kendime yaptım ne yaptıysam kimse umursamadı bile.
10 Yorumla
1 yıl19.03.2003
Doğdum güne. donmek isterdim122 Yorumla- 1 yıl
Fenerliye bu yapılır mı be dnsn
- 1 yıl
Yapılmaz dimi ☹️
- 1 yıl
Asla yapılmaz :D ama 19.05. daha kötü boş ver sen
- 1 yıl
He valla
- 1 yıl
Ya bide babamda annemde fenerli hiçmi tarihe bakmadılar
- 1 yıl
Neyse detaya girmeyelim belki sen erken veya geç geldin Allah Allah shsha
- 1 yıl
Yok yaaaerkeni geçi yok 🤣😂
- 1 yıl
Onlar zamanı tutturamadı
- 1 yıl
Tabii 😅
- 1 yıl
😂😂
- 1 yıl
Bısy sorabilir miyim
- 1 yıl
Sorunuz
- 1 yıl
Sırada gidiyor musun maç izlemeye falan.
- 1 yıl
Stada
- 1 yıl
Hiç gidemedim 🥹
- 1 yıl
Valla mi yaa
- 1 yıl
Ben geçen sene iki defa gittim ilk defa
- 1 yıl
He valla
- 1 yıl
Valla tavsiye ederim çok güzel
- 1 yıl
İstanbul'da mi oturuyorsun
- 1 yıl
Yok oturuyor olsam kırk kere giderdim herhalde
- 1 yıl
Haklısın
1 yıl2009 varimi varimi yoğumu bitcoin e başardım. 60.000 dalar olduğu anda da satıp kralligimi kurardim. Yanlış hatirlamiyorsam 2018-2019 zamanlari.
10 Yorumla
1 yılHicbi swyi tekrar yaşamak istemiyorum sadece 60 yaşında eşiyle gezip tozan emekli biri olmak istiyorum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılHiç baslamasak olmuyo mu 😂
11 Yorumla- 1 yıl
Olmaz 🙅♀️
1 yılZamanı geri değilde ileriye almak isterdim
11 Yorumla- 1 yıl
Olmaz bozuk 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılBı 10 yıl ileri gitmek isterdim
11 Yorumla- 1 yıl
Yok o servisimiz çalışmıyor dfjdj
Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Beni 2000 e gönderin 😄
120 Yorumla- 1 yıl
Seni gönderemiyoruz sjdhs
- 1 yıl
Gıcık olduğundan mütevellit djdj
- 1 yıl
Değişmez huylu huyundan vazgeçer mi 😂
- 1 yıl
Sen neiiin diyorum bir saattir 😂
- 1 yıl
Doğduğumdan beri var o :D
- 1 yıl
Tamam git ya kendi kendine 😅
- 1 yıl
Sebep? Git diyorum ya işte 😅
- 1 yıl
Gıcıksın işte djdjs
- 1 yıl
Daha fazla 😃
- 1 yıl
Çok şükür ya 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yıl2021' e geri dönüp tekrardan başlamak isterdim..
20 Yorumla - Devamını Gör (134)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 