Ay ben niyeyse bi boş kaldım ya, ne kadar sıkıcı bi pazartesi. Şimdi mecburen alışveriş yapıcam off

Ay ben niyeyse bi boş kaldım ya, ne kadar sıkıcı bi pazartesi. Şimdi mecburen alışveriş yapıcam off

Kulağımda güzel sakin bir şarkı ile bir otobüste veya araba da yolculuk yaparken
Camdan baktığımda hep aklıma başka insanların yaşam tarzları geliyor dörtluleri yakan bir araba gördüğümde aklıma belki hastaneye bir yakınını kaybetmek üzere diyorum, yaşlı bir kadın gördüğümde belki hiç çocuğu vs yok yapayalnız diyorum gibi gibi ve hayaller gelecekte nerde nasıl olmak istediğim...
3 gün boş zamanım vardı. Nasıl sıkıldım. Bunaldım anlatamam. Dışarı çıkıp sosyalleşecek kadar cebimde param yoktu. Dışarı çıkıp yürüş yapmayı bile istemedim. Pek içimden gelmedi.
Kendimi eve hapsettim. Bolca dinlendim. Nescafe eşliğinde diziler izledim. Keyif yaptım. Anladım ki, insanın cebinde parası olduğu kadar mutluymuş.
Kendine bir çiçek alsan veya çok istediğin birşeyi dahi alsan çok mutlu oluyorsun. Keyifsiz günler için kenarda birikmiş gezmeye ayıracak birikim hep olmalı. Yoksa sürekli işe git gel, evde otur. Yaşamak bu değil.
Çok haklısın
Teşekkür ederim güzellik. 😊
Anne olunca pek boş kalma lüksün olmuyor , kızım 12 yaşında ama yine de istekleri bitmiyor anne şöyle yapalım mı anne böyle yapalım mı 😅 neyse her an onunla daha güzel varsın kendime kalmasın zaman
Cevap
16Cevap
Boş kaldığım zamanlarda keyif yapmayı seviyorum hiç bir şey düşünmeden...
bir şey düşünmemeye çalışıyorum. sadece film dizi izlerim ve sitede takılırım öyle.
Bazen şarkılar yazıyorum bazen film izliyorum bazen kitap okuyorum bazen şiirlere sığınıyorum. Dondurma ve bal porsuğu candır bu arada hahahah
Milyon tane şey düşünebiliyorum
Işten eve geldiysem
Pc başında oluyorum genelde ve ya oyun ya dizi oluyor
Alışveriş yapıyorum, müzik dinliyorum şarkı söylüyorum ve dans ediyorum sonra da güzel bi kahve içiyorum ahahaha 💅
Boş boş gökyüzünü izliyorum kendime kahve yapıyorum uzun zamandır görüşmediğim arkadaşlarımı arıyorum
Vinç alsam mı almasam mı diye
Gerçek mi oyuncak mıı
Gerçek bu sefer 😬
Hemen alll
Kolay olsa öyle ah
Benim işim sürekli düşünmek hiç boş kalmıyorum bee
Genelde ileriye dönük yapacaklarımı düşünüyor, film, yürüyüş vs yapıyorum
Param olsa bende kendimi alışverişe vericem onun haricinde müzik dinlerim
Genelde boş kalamıyorum ama ya çizim yaparım ya da işime yarayacak bir video izlerim
Ben çalışıyorum düşünmeye vaktim olmuyor az önce bir şey öğrendim 🤦🏻♀️ ya
Ben hep boşum hayattan bezmiş gibi yaşıyorum hayatla bir alakam yok senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı da çıkmıyorum evde çürüyorum
Burası lens deki yere benziyor afiyet olsun yağmurda var keyf senin
Boş kalamıyorum 😄
İnşallah kalırsın diyelimm
İnşallah kalmak mı gerek ffjuffj
Azıcık dinlen diye demiştim..
Hmm teşekkür ederim çok incesin …
alisveris yapmayi dusunuyorum sadece, sonra yeni bi dolap alip onu da doldurmayi
KS boş vakit için birebir 👌
Kesinlikle
Uyuyorum napim fırsat bu fırsat deyip
En mantıklısı ama pıt diye uyuyan insanlara şaşırıyorum
Ben boş kalınca uyuyorum 😂
Maşallah ya
Sanada afiyet olsun ( da ayrı )
Teşkürler şimdi yemekten kalktım sjdjd
neden bos kaldin? issiz misin
Kovdular beni ühü
cokta haksiz degillermis. :) Neyse kendini gelistir yeni firsatlara acik ol.
Ahsjs tamam
kizm ama cok rahat bir tipsin.
Napayımm
egitimin yabanci dilin hedeflerin ve hirsin onemli
Peki sen benim hakkımda bu bilgilerden hangisine sahipsin?
hirsli degilsin. gosterisi seviyorsun. rahata duskunsun. dunya umrunda degil. dogru mu?
Gösterişi sevmem, hırslı tehlikeli bulurum, rahatıma düşkünüm, dünya umurumda değilmiş gibi takılsam da biraz umurumda
starbuckta kahve iciyorum kitap nokuyorum. bu fotografi yayinlayip gosterisi sevmemek sacma.
Bu sitede kullandığım görsellerin neredeyse %90’ı bana ait değil genelde gittiğim yerlerde pek fotoğraf çekmem
ooo. sahtekarlikta var. iyiymis. :)
Ahsjs bu sitede gördüğün hiçbir fotiye inanma derim
:))))))))))))))))))))))))))))) zaten senin kadin oldugunu bile dusunmuyorum. ispat bile edemeyeceksin. :)))))))))))))
İspat bile edemeyeceksin değil, ispat bile etmeye tenezzül etmeyeceksin demeliydin
:) tabi tabii.
Kendi ikbalımı.
Boş kaldığım zaman da uyurum Aliş. 🤣
Keşke boş kalsam ahaha
Youtube araştırma videoları izliyorum
Bu günlerde pek boş vaktim olmuyor...
Kahve içip tweet okuyorum
En sevdiğim
Hayatı sorgularım. Ahahs
ev araç bakıyorum
Hayatı sorgularım genelde
Meditasyon
Gelecek hayallerim.
Araba bakiyorum
Hiçbir şey
Mastürbasyon yapıyorum
Dinlenirim
Sturbucks niye var?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?