Ne yapmanız gerekiyorsa derhal yapın.
Türk genlerim pikniksiz yaşayamaz ölürler

Ne yapmanız gerekiyorsa derhal yapın.
Türk genlerim pikniksiz yaşayamaz ölürler

Piknik çok iyimiş kskksks

Cevap
27Cevap
Bugün arkadaşlarla vakit geçirdim çok güzeldi
film dizi izlenebilir bence
Pislik is duman içinde mangal diyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Sevgilimle sahilde dolaşmak en güzel kapanış olurdu
Senin pislik be niye pislik diyorsun ne kadar ayıp 😒
Kardeşimi ikna edip Pikniğe gitmemiz lazım da herif evde oturmaya meraklı tembel.
Kardeşlerden hayır yok bacımm
Sırf bu yüzden evlenmeyi düşünmeye başlayacağım canım yaaa Kardeş diye Öküz beslemişim
kalabalıktan uzak doğa ile iç içe
Hafta içi hafta sonu kavramım yok pek hayatım rutin geçiyor o yüzden pek bir şey yapmıyorum, biraz müzik ve kahve iyi geliyor
Kurabiye pişirmek gerekiyor kesinlikle.
Oyy yaparsan yolla
Seve seve 😃
Akşam güzel bir mekanda arkadaşlarla takılmak olabilir.
Benim için hafta içi de hafta sonu da keyifsiz geçiyor her günüm işkence gibi hayattan hiç keyif alamıyorum
Ne güzel
Çocuklar büyüdüğünde daha sakin ortam olursa bende isterim böyle 😀😀
Yine de gitmeye çalışıyoruz tabi
"Bazı şeyleri bitirmek için değil de, gerçekten yaşamak istendiği için yaşamalı" düşüncesini iyi oturtması gerekir diye düşünüyorum
Çok iyi uyumam
Hiç bir şey yapmadan ot gibi kalıyorum. Yeter ki boğulmayayım.
Arkadaşlarım günümü guzellestirmek için ellerinden geleni yapıyor : )
Beşiktaş'ın kazanması gerekiyor 😄
Hadi inşallah
Büyük ikramiyenin bana çıkması gerekiyor
İnşallah bu sene çıkar
Saglikli olman gerekiyor
Çok şükür o tamam
o zaman keyfinize bakin
Kendime vakit ayırmam lazım
Hafta başladı geç kaldınn
Hafta içinin bitmesi gerekiyor.
Hafta içi izinliysem benden mutlusu yok
Böyle bir ortam güzel bir mangal
Gezmekten yorulmuş ayaklarımı duvara dikmek
8 Ekim'de keyifli olacak bakalım.
sahilde manzaraya karşı kahvemizi yudumlarken arkadaşlarla muhabbet etmek.
Uyumam. 🫠🤣
Hafi uyuyalım
Ben uyandım. Çabuk uyan. 🥹
Uyandım bebiş
Günaydın aliiiişim. 😌
Günaydın ☀️
Mangalllll kesinlikle
Alışveriş tabi ki
Ertesi fün işe gitmemek :(
Yatmam gerekiyor..
mangal tabiki
Güzel bir uyku
Gezmem gerekiyor 😂
Orada ne et olur😁
Tatil gezmek tozmak
mangal ardından doyumsuz bir seks
Milyoner olmam
uyumam gerek
Tatil olmalı
Mangal 😂😂
Uyumam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?