Nasıl bir şey nasıl tarif edeyim bilmiyorum ama boşluktayım ölüyor gibi?

8 aydır sokakta yaşıyorum ailevi sorunlardan dolayı ayrıldım aynı zamanda çalışıyorum haliyle zor oluyor biraz tabii dışarıda kalmak ama tam olumsuzluklara alıştık artık derken birdenbire Kötü şeyler son buldu sanki her şey iyiye gidiyor çok daha mutluyum her gün içten bir gülücük var hem yüzümde hem içimde normal değil bu 28 yaşındayım 27 yaşıma kadar sırtımda hep bir yükle bir drama ile geldim bu normal değil ters giden bir şeyler var ama ne bilmiyorum tecrübe eden var mı varsa yardımcı olursanız sevinirim
Nasıl bir şey nasıl tarif edeyim bilmiyorum ama boşluktayım ölüyor gibi?
Cevapla