Yürürken dengem bozuluyor dik yürüyemiyorum yaşıtlarımı görünce iyice saçmalıyorum bu durumda olup iyileşen var mı?

Asosyal olarak adlandırılıyor bu durum sanırım. Yaptığım her hareket sanki rezil birşeymiş gibi geliyor. Veya herkesin beni izlediği bana bakıp gülüyormuş gibi hissediyorum. Yaşıtlarımın güldüğünü görünce bana güldüler sanıyorum😓

Yürürken dengem bozuluyor dik yürüyemiyorum yaşıtlarımı görünce iyice saçmalıyorum bu durumda olup iyileşen var mı?
Cevapla