"Ben bu yaşta bekar olacağımı düşünmemiştim" diyor musunuz hic?

Evlilik hayalleri kurduğumuz, birlikte aynı okula gidip aynı sıraları paylaştığım can ciğer olduğum kaç tane arkadaşım varsa HEPSI ama HEPSI evlendi

Sanki nazar mı büyü mü var üzerimde anlamadım. Boy, yüz güzelliği desen çok iyi, hatta boy fazla iyi 178... belki de ortalama üstü kalıyorum diye olmuyor bilmiyorum ama yalnızlık çok yordu artık.

Evlenek de demiyorum azcık gönül eglendirek sevek sevilek sonra bakarız..

"Ben bu yaşta bekar olacağımı düşünmemiştim" diyor musunuz hic?
Cevapla