
Sonunda dinlenip müteşekkir evrende güneşin doğuşunu izleyeceğim...

Sonunda dinlenip müteşekkir evrende güneşin doğuşunu izleyeceğim...
Spotify açıp bütün her şeyi ve yaşadıkalrımı ve hissettiğim bütün duygularımı geçmiş ve o an ki dahil olmak üzere gölerimin önünden geçiririm ve sonra da çok derin bir nefes alırım ve sırtıma doğru yatıp o hafifleme hissini en derinine kadar yaşarım.
Amaclarim beni bir yere hapsetmiyor ki tamamladiktan sonra ozgur kalayim. Tum amaclarimin tamamlanmasi cok zor cunku gelecege degil yarina amaclar kuran bir insanim.
Bugun bir amacim kalmadiginda en ufak bir seyi hedef haline getirebiliyorum.
Ozellikle yapmak istedigim birsey yok, dunyaya yasamak icin sundugum tum bahanelerim bitse bile, dunyanin dondugu yere donmeye devam ederdim sanirim her zaman oldugu gibi.
Harika ✨🙌✨
🎵
Cevap
5Cevap
Yeni hayaller kurarım ve yeni amaçlarım olur, onlar için uğraşırım. Yaşamak bu değil mi zaten 🍃
70-80 yaşından sonra ne hayali kuracaksın be 🙄
Aynen en kötü metrobüste gençlere salça olursun her zaman bir amaç vardır :D
Bende gelir bozarım hehe 😁
Ah bunu yapmayacaktın işte, tamam sen kazandın 😔
Yooo 🤐
Duygulanmadım diyorum sus 🔫😡
Evet çünkü yapabiliyorum 🥰😎🤙
Bilemedim şanırım keydimi tamamen Korebudaya adayım♾️🦄
Sen nerelerdeydin unicornlar diyarında tatile mi çıktın orada internet yoktu galiba 🦄🦄🌈:D
Geçmiş olsun dostum 👾💀🦇🍂🦓🦓
Rica edeyim ✨🌿👾💯🦓🦄
Şu an yaşadığım hayat işte. Tüm amaçlarım hedeflerim bitti amip gibi takılıyorum...
Roman yazmayı insanlığa faydalı olmayı.
Dinlenmek. Sevebileceğim birisi bulursam onun ile bulamazsam tek başıma
Ölmek olabilir
Gemiye binip uzunca bir seyahate giderim
o zor ya benim icin
Süekli gezicem
Sonumu beklerm
Yıldızların altında uyumak
Ölmeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?