Selamss
önce hasta ederler sonra hasta derler 😒

bneee:
Selamss
önce hasta ederler sonra hasta derler 😒

bneee:
Selamss. ✌️🌸 bence kadındır neden olmasın.. herkes duymak zorunda değil. genellikle zaten çekemedikleri için böyle söylerler.. ya da sevmedikleri için. anma bazıları da sevdikleri için takılma amaçları derler. işte kızım ya hastasın sen gibi.
Önce deli edip sonra " Hasta mısın?" Diye sorarlar...
Hee bir de " Engelli misin?" Der çünkü onun derdi başkadır. Sen merak edersin oysa o başkasıyla işi pişiriyordur.
Hata biz kadınlarda sevgimizi belli ediyor ve dile getiriyoruz.
Bu tür erkekler sevilmeyi hak etmiyor ve başlarına ne geliyorsa hak ediyorlar. Onlara herkesle birlikte olan ve kaşar ruhlu kadınlar iyi geliyor.
Off eic 🙏
Teşekkür ederim 🩵
Rica ederim ☺️
Deliler tımarhanesinde hiç gerçek hasta yok, hastaların hasta ettikleri var geçen birisi de dediğinde haklısın sen ettin dedim. Çileden çıkartıp sakin ol diyorlar 😂😂
Dimi ama aşkım 😃
Marmara'nın serin sularına bırakmak gerek de işte 😄
Beni bırakın shdjs
Seni asla bırakamam
Benimle gel 🔥
Uuuuwww alev en sevdiğim 🔥
☺️💜
Ne kadar çok duymuşumdur şu cümleyi.. 😂 Aman kim ne derse desin.. İşlerine gelmeyince hemen hastasın sen derler zaten.. 😅
Evet işlerine gelmeyince kullanıyorlar bu cümleyi 😅
Bende duydum yakın zamanlarda.. 😜😂
Teşekkür ederim.. 😄
Rica ederim 😌
Cevap
29Cevap
Hayır tabiki de duyanlar derneğindenim 😅 hasta etmeselerdi
😁😁
Kalmamıştır evet erkeğide kalmamıştır bence 😅
İşlerine gelmediğin veya istediği şeyi yapmamakta ısrar ettiğin için bu damgayı yapıştırır.
@o-m Evet kesinlikle hayatım.. 😍
Kadına her türlü psikolojik şiddeti uygulayıp hasta diyenler gerçek ruh hastalarıdır ama bazı kadınlarda hastalıklı denebilecek huylar oluyor psikopatça kıskançlık gibi.
Ben psikopatça kıskanırım :D
Arsız ve umursamazdır. O kadar şey yapıyorlar, soykuyirlar. Hasta ediyorlar. Sonrada hastasın
Asıl hasta onlar. Bize psikolojik oyun oynuyorlar😂
Deli ediyorlar demmmii
Kadın hasta veya arıza olduğu ölçüde kadın değildir esasen. Sorunsuz kadın da kadın olabilir gerçekten. Değer bilmekle ilgili.
O cümleyi duyan kadınlar genelde kaostan beslenen kadınlardır kaosu sevmem
Kim demiş bunu
Ben dedim görmedin mi 😂
haklılık payın var 😀
Hiçte haklılık yok shdjs
Ooo noldu birisi sana bunu mu dedi yoksa tozkondurmadigina göre
Kaos seviyorum ben ondan djdjw
Bana bunu de ciğerimi ye 😂
Ciğer sevmem shdjs
Böbreemi ye o zaman 🤣
kalp var mi kalp cig yerim 😋
Var var ondanda var nasıl vereyim ablama tavada mi olsun 😂
Fırında 😅
Yanında ne vereyim ablam ne istersin 😂
ben söker alırım zahmet etme 😉
Ooo vahşiiii senden geri almakta zor olur 😂
geriye bir sey kalmayacağından almayı bekleme 😀
Abbooww sadece kalp değil sen adamın ciğerini de sökersin 😂
ohh kimyonda var mi 😀
Olmamı hiç 😂😂
şiş mi tavada mı 😀
Kimyon istersen şişte istemezsen tavada yaprak
eline saglik ikiside iyi olmus😀
Afiyet bal şeker olsun 😂
Hastasın dediklerimin hepsi kriminal vakalardı.
He, sen de dedim yani birilerine djdj
Esirgemem derim, günaydın küçük hanım
Aman sen kusur kalmayasın, günaydın küçük bey
Onu dedirtecek kadar icli disli olmuyorum , mesafe eydir 🤙
Genelde sevgili diyor bunu zaten shxhs
Haaa zortt🤣🤣
Tüm gün burnundan getirir sonra sen suratsız olursun hiçbir şey istemiyorum gerçekten
deme öyle kız bunlar tatlı didişmeler djdja
Evet 🙄
Değildir. Hepimiz hastayız, hepimiz güzeliz, hepimiz daş gibiyizzz
Ablan yüz yaşına da gelse daş daş daşşş daş djsjsj
Bu konuda hemfikiriz zaten sen dünyanın en seksi daşısınnn 😘💞💜🌸💋🤍🖤🩷❤️
hddjjs deli :D
😝😝😝
Duydum da pek hoşuma gitmedi sfsfd hastaysam hastayım ula sana mi sorucam
Hiç hoş değil hiç 😅
Bana çok dediler bu lafı sdsds durduk yere olmuyor herhalde 😬
piüüüh hem delirtip sonra höstösön sööön közöm yapıyorlar 😅
Eeee ben de alırım kafasına bişi geçiririm ahada hastayım 😅
ahahaha ne kafa kız ya :D kahkaha attım ‘ahada hastayım’
Hasta olduğum için olabilir mi? 😀 Hayata bakış açım kafam güzel tavrıma yansıyor sdsdsd
Kafa uyumu diye buna denir, kafa ikizim benim sjdjsh
Sonunda buldum uhuuuuuu 😅💅🥳🥳kafa ikizimi
Bunu da şu an biz uydurduk sdjns
Kafa kız olmak ahada büle bişi olmayan şeyleri bulmak sdsds o ruh ikizi değil miydi?
Hayır işte kafa ikizi, kafa uyumundan yola çıktık ddjjs marjinaliz biz 😁
Tamam işte 😀 bizim her şeyi istediğimiz yöne çevirme gibi bir yeteğimiz var 😅 ama aynı anda birden fazla kişiye aşık olamıyoruz 😬 bu yeteğini kaptırdık pühhhh
Biz de aynı anda birden fazla kişiyi kendimize aşık edebiliriz :D bunu kaptırmayalım sjdsja
Kız o yeteneği kaptıracak göz var mı ben de 😅 sende de yoğğğ
Bakayım yohmuşşş :D
Ben baktım yoğğğğ 😀
Evet hastayım tamam mı? Mutlu musun, hastayım işte! Hıh!! 😤 bugün sinirliyim 😂
Ahaha olur öyle 😅
Hastasın demedim hiç birine :D en fazla hastayım sana derim sjajs
Ooo woow hsdjsj
Sen kafanda kurmuşsunu çok duymuştum , meğersem güzel senaryolar çevirilmişti arkamdan
Aynı senaryoların onlar içinde yazılması dileklerimle 😅
Bizi bir şeye mecbur ettikleri gibi onlarda mecbur kalır umarım
Umarım 🙏
Geçen gün söyledim bunu kendi kendime hem delirtiyorlar hem manyak diyorlar diye 😂😂
😅 delirteni delirt
Gebertmeyi tercih etsem ben 😂😂
Olur olur dhdj
Eziyetlerden eziyet beğendiriyorum Çin işkencesinden hallice işkencelerim mevcut 😂😂
Beni öldürüyorsun'u canlı canlı duyan biriyim 😂😂
Ay buna ne yazayım bilemedim hahaha
Bence kadın değildir jsjdjd
Erkeklerin fav cümlesi halbuki ‘maniaac mısın kızım kafanda kurmuşsun’
Hahah doğru bu jsjsjd bu cümleyi kurmayalı çok uzun zaman oldu amaa 😂
ohooo her kadın azıcık kafadan kırık olmalı diğer türlüsü çekilmez
Bu genelde çok ısrar eden veya normal davranmayan insanlar için söylenir
Şimdilerde herkes hasta , çok var kafayı yemişlerden ortalıkta
Ne kadar çok duymuşumdur sayısını hatırlamıyorum. 🙄
hastasın oğlum sen diyene, sana hastayım diyorum bidaha demiyo :)
Değil uzaylıdır ben çok normal bir insan olmama rağmen duydum gerçekten şaşırtıcı cfhhghjg
hayatim ben sana hastayim diyorum, konuyu ceviriyorum hemen
Hastasın seni bilmiyorum ama hastanımm lafını duymayan az kadın vardır bence
Daha yeni bu msji aldim doktora görün diyor birde 🤭
Ahaha hadi be :D
Öyle bir cümle kurmam… nezaketen bile kurmam
Zaten kafanda kurmuşsun da peşinden gelir 😄
Hee biz kafamızda kuruyoruz, he aynen :D
Delisin deli tercihimdir 😅
Teşhis koymuş direkt 😅
Bunu da yanıt olarak yapıştırırım diyorsun :D oke
Harika :D tam delirtmelik dhdhs
Bir günde delirmediğimiz kesin 😅
Yok biride ben🤣
dfjdk welcome canım
Herkes doktor herkes hemen bi teşhis
Doğuştan doktor bir milletiz biz djdjs
Değildir, hastayız hasta ederiz 😄
Yes Bebek djsjs
Hastasıyız bebem 🤣 kimeneymis
Kimseyi ırgalamaz djje
Mutlaka duyan olmuştur :)
Duyuyoruz
Hastasıyız bu cümlenin
Biliyoz djdj
Hastamısin kızım ne soruyorsun o zaman 😂😂😂😂😂
Hasta ederler sonra da sorarlar 😒
Patlatacan bi tane sıfatına dhsa
İmiğini sıkacaksın😠
Bazıları cidden hasta ama sjdk
Üzüm üzüme baka baka demişler djdj
Kararıncada tadından yenmez ama üzüm ajajs
Yok yeşil hali daha güzel
Tatlı ama biraz sert yeşile doyamıyorsun yemesi yoruyor sadece ama kararmış hali tamam ben oldum doyulurum diyor
Kim kimi hasta ediyor acaba 😒
Erkekler kadınları djd
Sen niye soruyu üstüne alınıp tersliyon ya shsha
Yok o sözü duymak istiyorlar genellikle
Sebep
Ne bileyim güçlü hissettiriyor heralde
En son dün sitede biri demişti. 😂😂
Oşşşt oradan deseydin :D
Deyince kaba yorum diye kaldırıyorlar. 😂😂Onun için sen önce kendi ruhundaki hastalıklara bak dedim.
😅 iyi demişsin
😂
Hahaha seni incitmişler, kız kızdır, baban çiçektir :D
🙄 bir şey anlamadım
Peki 😅
Hee hastayım, öpsene gecsin derim 🤣🤣
Ateşim çıkmış hddj
Hiç böyle bişey duymadım.
onu sadece sevdiğine söyler
Kadının kralıdır.
Saglikli bi kadindir 😀
Kadınlar dibe inmeyi sevdiği için olabilir
Ahah sanırım kalmamıştır
Yani kadındır 🤔🤔
deildir kesinlikee aaahahha
Hep suçlu biziz dimi 😂
Dogustan hasta oldugunuz icin sorun yok
🤣🤣 ama hakkaten hasta bazıları
Artık iltifat olarak algılıyoruz ksjsjjsjs
Ahahha aynen :D
en sevdiğim cümle 😛
Nasıl da okşuyorlar egomuzu shdjs
egodan degil ben deliyim 😀
cok duydum😃
Oh çok şükür yalnız değilim djdjs
Değildir 😄
😒 hihihi falan yani
Himm bilmem
Deildirde ya nedir ,🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?