Eşim bana negatif enerji saçıyor. Modumu düşürüyor?

Herkese merhaba. Bugün yaşamış olduğum durumu size anlatmaya çalışacağım. Objektif olmak için çabalıyorum benim hatam varsa söyleyin ki düzelteyim. Bugün eşimle bizim tanışma yıldönümümüz. İçimde inanılmaz bir mutluluk ve heves vardı. Onun bu özel günü için bir şey yapacağından değil. Onunla birlikte yaşadığım güzel günleri düşünerek mutlu oluyordum nicelerini Yaşayacağımız düşünerek de şükre ediyordum. Eşim sabah işe yolladım gayet mutlu bir şekilde. İçim inanılmaz sevgi dolu ama eşime mesajlar atıyorum seni seviyorum diye ikimiz için video yapıyorum onu paylaşıyorum romantik bir video. Eşim biraz önce eve geldi. Kapıyı açtım başladı sinirlenmeye acıkmış yemek istiyormuş sürekli bir negatif enerji acıktığında sinirlilik hali huysuzluk. Başka bir işle ilgilenirken eşim beni aramış telefonun sesini duymamışım sinirli bir şekilde telefonu açmıyorsun işte demeler. Inanın içimdeki tüm heves aldı bu suratsız sinirli böyle yaptığı her şeyin sinirini benden çıkartan hali benle ne sevgi bırakıyor ona karşı ne de ilgi bırakıyor. bu arada eşim genel olarak böyle bir insan çevredeki insanlara çok pozitif evdeyse negatif bir insan işten yorgun gelir sinirini benden çıkartır işle ilgili bir olumsuzluk olur sinirini benden çıkartır acı sinirini benden çıkartır ki zaten açlığına eşim hiç katlanamaz. Sonra da benden sevgi bekliyor ilgi bekliyor. Aferin aşkım beni ne kadar güzel tersliyorsun bravo ya diyip onu öpmemi istiyor sanırım ve ben de hiçbir ilgi sevgi kalmıyor hani bunun nedeni ne olabilir sizce
Eşim bana negatif enerji saçıyor. Modumu düşürüyor?
Cevapla