Ulan çok üzüldüm kız ilgi bağımlısı senin onu sevmen ilgilenmen hoşuna gidiyor bunu kaybetmemek için de arada umut veriyor böyle bak gerçek bir dost gibi söylüyorum sana iletişimi kes bu kızla hayatına adam akıllı düzgün birini al
2
12 Yorumla
Soran
1 yıl
Gerçekten çok kırıcı bir şey, inan 2 3 gündür aklımdan çıkmıyor davranışları. adam akıllı istemiyorum dese ilgimi de sevmese keşke ama, bi yandan hoşlandığım için ilgi vermeyi kesemiyorum.. Ama madem dediğin gibi beni değil ilgimi seviyor, kendimi geri çekeyim biraz. O tatmin olsun diye ben mahvoldum
Duygularını kontrol etmeyi ve kendine değer vermeyi öğrenmelisin seni tanımıyorum ama yazdıklarından ne kadar temiz saf kalpli iyi biri olduğunu anlayabiliyorum Allah için bi düşün sence sen bunu mu hak ediyorsun ilgi bağımlısı biri tarafından ilgi görmeyi mi yoksa herkes gibi güzel bir ilişki içinde olup sevilmeyi mi ben senin yerine cevap vereyim tabiki ikincisi sen çok değerli bir insansın hak ettiğin şeyleri yaşat kendine
Tek niyetim saygı sevgi çerçevesinde değer verip, verdiğim değer kadar da değer görmek. Başlar da gerçekten çok iyiydik ama son iki ayda nefesimi kesecek kadar düşündürüyor beni bu kız. Sanırım beni sadece boyum yüzünden seviyor. 1.93'lük aslan gibi aslansın diyor koluma giriyor ama iki gün sonra sert davranıyor başka erkeklerle konuşuyor. Beni sadece boyum ve fiziğimle övüyor, inan bana senin kadar karakterime yorum yapmamıştır. Bırak hiçbir şeyi istemiyorum derse anında saygı duyar kendimi çekerim ama demiyor.
Dediğin gibi ikincisi makul olan tabii ki. Artık gönül ona* da konuyor buna* da demeyeceğim o hâlde. Zihnen sğlıklı kalmalıyım ki daha sağlıklı ilişkiler kurabileyim.. Söylediklerin çok değerli benim için. Baştan aşağı hak veriyorum sana, artık kendimi tokatlamam gerekiyor gerçekten
Kızları biliyorsun bir kesimin boy takıntısı var tahmin ettiğin gibi uzun boylu olmakla övünüyor hatta uzun boylu biriyle artık arkadaş mi flört mu ne desem bilemedim ama o şekilde olmak iyi hissettiriyordur şimdi kızların bir çoğu uzun boylu istiyor ama bulamıyor bu kızların gözünde onu ne bileyim daha şey gösterir anlatamadım ya neyse jskdkskd amannn çok takma kafana her şey geçiyor hele duygular ise en garantisi çok yıpratma kendini
Beni seven biri de vardı aşıktı gerçekten ama motor kazası yapınca birkaç yara bere yüzünden hastaneye gidip gelince başkasıyla konuşup kaç defa görüştüğünü öğrendim şaka gibi. Ben gerçekten fiziksel özelliklerim için mi sevilicem kimse karakterimi sevmeyecek mi o zaman. çok boğdu bu düşünce beni ya. Bana sağlam bi tokat değil yumruk gerekiyor şu an. Nerden çıktı şu uzun boy takıntısı onu da çözemiyorum bi türlü, insan insandır erkek erkektir seven aşıktır bitti ya... Ben seni çok iyi anladım. O zaman amaan canım diyerek arkadaşa yumruk at bana demeye gideyim ben de kendime geleyim
elxldş valla ne diyeyim. Bi sefa, bi de sen ve üst yorumda ki biri sayesinde gözüm açıldı artık. İki saat önce mesaj attım hâlâ bakmadı biliyorum giriyor ama artık umursamamaya çalışıcam baksın bakmasın umrum dışı..
valla o kadar haklısın ki sözlerin tokat etkisi yaratıyor resmen. Gururum var benim ya, gururumu kırıyor bu kız. Dönsen de dönmüyorum ulen mesajına djxlxekx
Aynı bu kız gibi olan arkadaşım vardı çocuğun ilgisini sdviyirdu sıkıldığı için kinusuyodu çocukla sjsndjsjsj arada sırada da kavgalarda manipüle edip özür dilettiriyordu çocuğa hemde çocuk koç burcuydu kız başak oylee
1
10 Yorumla
Soran
1 yıl
Gerçekten günah ama bu yaptıkları, birinin kalbiyle oynayıp belirsizlik içinde bırakmak 🙂
Sende erkeksin ya bişey sormak istiyorum sevgilim var ben sabah wp ye girip günaydın yazmazsam niye yazmadin vs diye soruyor. Normalde hep yazarım zaten. Bugün de kendisi uyanmış wp ye girmiş ama bana yazmamış bende dedim neden günaydın yok artık konuşmak istemiyor musun dedim sence ne düşünür erkekler böyle diyen kizla
Hmm.. Hemen şüphelenme bence belki acil birine yazıp çıkmıştır? Şüpheye düşürme kendini gün içinde davranışlarını kontrol et şimdilik. Bu mesajına nasıl cevap verdiği de önemli
hayır yok ve gerçekten seviyor, değer veriyorlar. Çünkü karşısındaki insan da ona değer veriyor. Hatta evlilik aşamasındalar, inşallah hep mutlu olurlar.
istediğine inanabilirsin. Bana göre soracaksan, arkadaşım çok güzel bir kız. Çocuk yanında mesela baby Face kalıyor ama o bundan şikayetçi değil ve hep kendisi derdi ben sakallı erkek severim diye ama sevgilisi köse. Yani gönül bu, tipe bakmıyor gerçekten
ben yalan konuşmam. İnanıp inanmamak sana kalmış. Benim çevremde çok böyle insan var ve baktıkları tek şey. Allah korkusu var mı, namaz, abdest bilen birisi mi diye.
reis karaktere bakıyor, insandan insana değişiyor her şey. Bütün kızlar bütün erkekler diye genellemek hiç doğru olmaz, ben soru da bazı kızlara hitap etmek istedim zaten. Kimi mutlu kimi mutsuz olurken bize de hep kullanıp atanlar denk geliyor ne diyelim
Seveni uzerler knk birde tipi iyi olmayani sevmezler cok gorduk bunlari kotu biri ol kolen olurlar birakin su her kiz ayni degil hikayelerini niye o zaman duzgun iyi bir kiz cikmiyor karsimiza? @soran
Evet soru sahibi beyfendinin dediğine katılıyorum. Bunlar nasip işleri açıkçası, eğer inanan bir insansanız gerçekten nasibinizi bekleyin. Ve o kişinin tip, para için değil de kalbinizi, merhametinizi sevdiğini bilin. Öyle insanlar daha değerli.
işte bu da bir imtihan aslında, sen ne ile çok meşgul olursan ya da ne ile çok vakit geçiriyorsan onunla amel edersin aslında. Sen kendini kapatmışsın, demişsin ki her kadın kötüdür. Sen bu zihniyetten çıkamazsan eğer, gerçekten karşına düzgün bir kız çıkar ama onu fark etmezsin. Eğer her insan aynıysa o zaman hepimiz aynı şekilde yaşayalım ve aynı cennete ya da cehenneme gidelim. Hangisine gideceğimizi de kendimiz belirliyoruz, o yüzden her insan aynı değildir. Aynı gibi görünebilir ama öyle değildir. Bu kafadan çıkmazsan eğer hem kendine hem de çevrene çok zarar verirsin. İnsan olarak yaratılmışsın, o yüzden kendine değer ver. Her şey bir kadın ya da erkek değil.
@tavuklupilavveayran onlar adim atarsa sans veririm boyle soguk dururlarsa benim dusuncelerimle alakasi yok bunun dusuncem boyle olmadiginda da hic ilgi gormedim
Reis benim tipim gerçekten iyi, övgü alırım hatta. Ama bu kız özellikle boyuma (1.93) ve fiziğime yorum yapıyor. Beni değil, boyumu ve ilgimi seviyor başka hiçbir şeyimi sevmiyor
bana bu yanlış geliyor. Bana göre ve çoğu kıza göre bir erkek adım atmalı ve kadından daha çok çabalamalı. Emin ol bu sana bir şey kaybettirmez, tabii dozunda yapacaksın. O zaman kadınların gözünde de çekici oluyorsun. Ama edebiyle yaparsan.
@soran evet bak böyle sevilmek mi istersin sen de? Bu arada soru soran beyfendiyi aşağılamıyorum kızı aşağılıyorum. Çünkü bu gerçekten çok üzücü bir şey. Ama eminim ki o da kendini sevecek birini bulacak, olduğu gibi. Çünkü öyle insanlar gerçekten var.
Reis benim karşıma iyi biri de çıktı, gerçekten iyiydi ama gönlü başkasındaydı işte. Gönlü başkasında olana ben yanaşamadım, kızda reddetti sevdiğim var dedi maalesef
@soran knk senin icin 1 iyi 1 kotu haberim var bu ozelliklerinden dolayi karilarin asla gercek yuzunu goremeyeceksin birisi sana yanlis yapsa digeri teselli verir iyi davranir yaninda olur ama sadece fiziksel ozellikelrinden oturu kalbinden degil kalp onemli olsaydi zamaninda ben sevilirdim sadece kalbe bakmazlar ozelliklerin iyiyse tatmin olursun opusursun yiyisirsin ama bi kaza gecirsen depresyona girsen kimse yaninda olmaz karilarin isi gucu manipule etmek yalan soylemektir kanma onlara gercekten deger verme cok uzulursun
Hayır işte, beni boyum ve fiziğim için seveni istemiyorum. Farkındaydım ama kendime yediremiyordum bugün arkadaşla konuşunca kendimi mahvettiğimi anladım. Kız 1.93'lük aslan gibi aslansın diye koluma giriyor sonra başkasıyla konuşup bana söylüyor, bunu kim yedirebilir ki kendine
ama işte doğru insan değilmiş, gerçekten doğru insan diye bir şey var. Bu insanlar bize hayatla ilgili dersler veriyor. Şikayet etmek yerine kendimizi daha çok geliştirmememiz lazım. Ve ben eminim sizin gerçekten karşınıza sizi seven birisinin çıkacağını. Ama şöyle bir durum var beni yanlış anlamayın her iki taraf için de söylüyorum. Bizler dua ediyoruz, hayırlısı olsun, o olsun, bu olsun diye. Ama bir soruyor muyuz kendimize bunun için ben ne yaptım diye? işte bazı insanlar kendileri kötü ama iyi birisini istiyor. O yüzden insan kendini değiştirmeli ve Allahtan bir şey istiyorsa o da Allaha karşı bir şey yapmalı. Namaz kılmalı, dua etmeli.
@cevap sahibi bu dediğine katılmıyorum, katılmama nedenimde gazi eşleri. Sen hiç görmedim mi? Eşinin gazi olduğu halde yanında olan, ona ne olursa olsun destek veren. Hatta ünlü sporcumuz bacağını kaybetti ama ona rağmen evlendi. Yani dış görünüşü değil de kalbi seven çok insan var. Bu önyargılarınızı bir an önce silmelisiniz.
Bi şey diyeyim mi gerçekten başıma geldi bu. Beni deliler gibi seven aşık olan biri hayatımdaydı ama motor kazası geçirdim birkaç ay trafiğe çıkmaya çekindim iki yara berem vardı hastaneye gidip geliyordum ve bu kız bu dönemde başkasıyla yazışmış buluşmuş birkaç defa. Ona gönül verdim buna gönül verdim. Kanka ben fiziksel özelliklerim iyi diye mi sevilicem sadece ya kimse beni karakterim iyi niyetim için sevmeyecekse ben yalnız mı öl3cem gerçekten hep sahte insanları mı görücem ben
Hayır eskiden değildi. Var ve devam da ediyor. O dediğim çocuk en fazla 27 yaşında falandır. Ama baktığın zaman engelli katagorisinde ona rağmen evlendi. Seven gerçekten seviyor.
@soran hayır sahte insanlar görmeyeceksin hep hayatında. Bu insanlar senin o kişileri iyi tanıman ve doğru kişiyi kaybetmemen için hayatına gitmiş figürandan başka bir şey değiller. Sen bunları düşünerek, böyle kendini eleştirerek kendi hikayenin başrolünde olmak yerine, yan karakter olmayı göze alıyorsun. O yüzden öyle insanları hayatından sileceksin. Gerçek kişi kendini sana zaten belli edecek ama bunun için sabretmen gerek.
Pilav diyeceğim sana, etiket gelmiyor çünkü. Ben senin dediğine katılıyorum. Gerçekten doğru insan çıkmalı insanın karşısına, ama doğru insanı bulana kadar da yıpranıyoruz. Ve haklısın gerçekten, madem bir şey istiyoruz, o hâlde bizde bir şeyler yapmalıyız.. Çok güzel açıklıyorsun 🙏🏻
@soran evet maalesef oyle sana hayir diyenler sen gercekten sevilceksin diyenler cikabilir gercek yuzlerini kazada zor gunde gorursun en azindan bir seyler yasiyorsun saygi goruyorusn bizde o da yok burdan bak birde
Reis senin dert ayrı, benim dert ayrı... Napıcaz be biz, gerçekten ne yapabiliriz ki bundan sonra. Tipin iyi tipin için sevilirsin, tipin kötü kötü diye sevilmezsin. Napalım olm biz, napalım yalnız mı ölcez şaka gibi gerçekten, insanı boğuyor bu düşünceler
@soran evet çok haklısın, yıpranıyoruz. İşte bu yüzden gerçekten çok dikkatli olmalıyız ama dikkatsiz olduğumuz zamanda kendimize kızmamalıyız. Sen bir şeyler kendinden feda et o zaman bak insanlar nasıl da farklılaşıyor hayatında. Daha çok sana benzeyen insanlar ortaya çıkıyor. Ben bu zamana kadar benim karakterime aykırı bir insan tanımadım, tabii tanıdığım oldu ama bana yara verecek tarzda olmadı çünkü ben istedikçe hayatımda o insanlar. Sende kendine bunu yapma. Eminim efendi, düzgün bir insansın ve böyle kaldıkça senin karşına gerçekten senin gibi birisi çıkacak. Eğer inanmış bir insansan da ayeti kerime ile bu da sabittir.
@cevapsahibi bana inanıp, inanmamak sana kalmış bir durum. Ben sana çevremden gördüklerimi söylüyorum. İnsanlar şu an çok fazla sosyal medya kullanıyor ve bu durum yüzünden çok fazla popüler kültür köleliği yaşıyorlar, gerçek dünyaya asla bakmıyorlar. İnan, gerçekten seven insan var. Ve olmaya da devam edecek. Senin bunu görmen için önce bu dünyada ki algılardan çıkman gerek. Kendini eleştirmekten vazgeç. Sen yaratılmışların en üstünüsün. Bunun farkına var.
@sora bilmiyorum knk sen dedigim gibi ilgi gorur yasarsin ask mesk ama ben omur boyu yalniz kalcam zaten yalanda olsa yasamissin emin ol benim yerimde olmak istemezdin keske iyi tipli olup ama bana yalanda olsa deger veren kiz olsaydi butun omur boyu hayatim kizsiz ve yalniz gececek bunun suclusu olarak da kaza gecirip yuzu degisen ben olarak dusuncekler aci ama gercek
@tavuklupilavveayran ne onemi var ya ne? Neler yasadigim hakkinda bilgin yok neler gordugum hakkinda sadece ayni laflari ezbere soyluyorsunuz hepinizde bunu yapiyorsunuz 5 dakka empati yaptiginiz yok bu erkek boyle dusunuyorsa neler yasamistir kim bilir diyen yok
Evet pilav, inanıyorum, dinimi de yaşayan biriyim hani gerçekten yaşıyorum. Tek çare kendimin daha fazla farkında olmak kendime bi tık daha fazla değer vermek gibi duruyor. O hâlde beğendiğim herkese ilgi vermeyi kesicem çünkü başka çaresi yok bunun
Geçmiş olsun dilerim. Napalım artık pek çaresi yok bu durumun, sahtesini yaşamak da insana acı veriyor. Kullan at gibi hissediyorum kendimi. ne diyeyim ki ikimize de geçmiş olsun..
ben seni suçlayacak ya da seni kıracak bir şey söylemedim. Tek söylediğim sabretmen gerektiğiydi, suçlayıcı olan sensin. Ve kendine bunu da yapan sensin. Kaza geçirmişsen ne olmuş yani? Dünyanın sonu mu? Nefes alıyorsun, yiyecek ekmeğin varmış, ibadetle geçireceğin senelerin varmış. Bunlar ne kadar kıymetli aslında biliyor musun? Benim yatalak amcam var, babaannem de yatalaktı. Onların bakımı da üstlendik ama bir kere bile onlar sevgiyi hak etmiyor demedik. Ben sana söylüyorum ama inanmıyorsun, seven sen olduğun için sevecek. Görünüşün yüzünden değil. İnan ne kızlar var taş gibi ama yanındaki çocuklar “popüler kültüre göre” ona yakışmayan bir çocuk. Düşün, sence bu insanlar o zaman neden onlar ile beraber? Bunu kendine yapmaktan vazgeç.
@soran ne güzel senin adına gerçekten çok sevindim. Dinini yaşan insanları görmek beni çok mutlu ediyor, bende hakkı ile olamasa da en azından yaşamaya çalışıyorum. Namazlarımı, dualarımı eksik etmiyorum ama gerçekten bu dünya imtihan dünyası. Ve haram ilişki her zaman huzursuzluk getirir en iyisi gerçekten sevdiğine emin olduğun, evlilik yolunda yürüyeceğine inandığın insan ile yola çıkmak.
23 yaşındayım. Kendime güveniyorum gerçekten, işim var 3 yıldır yalnız yaşıyorum arabam yok ama motorum var, ne bilim eşim olacak insana yardım da ederim ev işlerinde malum tek yaşıyorum evde ki işimi ben yapıyorum, biliyorum yani. Ütü bile istemem o kadar diyeyim. ama ben beni bunların dışında, karakterim için sevecek birini istiyorum. Fiziksel özelliklerim ve maddi durumum iş bilgim dışında, karakterimi sevecek iyi niyetli birini istiyorum
Öyle yapıcam galiba. Yaş ilerledikçe insan seçici olmaya başlıyor seçici olmaya başlamadan biri olsun hayatımda istiyorum. Söyleyeyim bakalım, umarım karşıma iyi niyetli biri çıkar..
@soran rica ederim bu anlattıklarım bana da ders niteliğinde aslında, o yüzden kendi hikayemizin başrolü olalım, figüranı değil. Hayatınızda başarılar diliyorum.