Sizde de ağlamak isteyip ama ağlayamama gibi bir durum oluyor mu?

Ağlama halinin fazlası, bir depresyon sürecine işaret eden bir gösterge olabileceği gibi; ağlayamama durumu da aslında bir majör melankolik depresyonun işareti olabilir. Ağlamak aslında fizyolojik ve psikolojik olarak gerekli ve yararlı bir durum olabilmektedir.

Çevrene ve ailene güçlü ve sağlam durmak istersin ağlayamazsın beni öyle bilmesinler istersin..
Sizde de ağlamak isteyip ama ağlayamama gibi bir durum oluyor mu?
Sizde de ağlamak isteyip ama ağlayamama gibi bir durum oluyor mu?
Cevapla