2020 yılında pandemi zamanı ciddi şekilde gerçek kesit'le kafayı bozmuştum. Her gün her bölümünü izlerdim çoğu bölümünü izledim bile 🤣 ayrıca Sarı bıyık abimizin oyunculuğu çok iyi bence sırf Flash TV de diye aşağılıyorlar oyuncuyum diye geçinen süs bebeklerine bin basar abimiz temizlikçi, masum köylü kızı rolleri de bile full makyajl geziyor süs bebekleri. Beyaz çoraplı abimiz ve sarı bıyık abimizinden oyunculuk dersi alın


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Doğmak oldu maalesef
Ben de çoğu bölümünü izledim bu arada ve bence sarıyor :d :d
Baya sarıyor, bağımlılık yapıyor hatta 🤣
İskenderin yanında ayran söylemek en büyük vizyonsuzluğum, iskenderin yanında zaten yoğurt varmış mk
Her iskender yediğim de acaba yanına ayran mi söylesem diye düşünüyorum yoğutu görüp vazgeçiyorum kola söylüyorum, iyi cesaret hahah
Evet ya sarı bıyıklı abimizin neyini beğenmiyorlar anlamıyorum hande erçelden güzel oyunculuğu AİDLMXMXXMXM
yemeği kuru kuru yiyip sorna salatasını sonra cacigini en son içeceğini içiyorum bazen
Yengesine kerkinen denge Semih favorimiz
Ay çok komikti o ya yürüyüşü, ağızi. 🤣 Düşük bütçeli Aşkı memnu
Karşılık bulamayan Behlül ashsh
Hahhaa iyi ki izlemedim
Valla ekrandaki süs bebeklerinden daha yetenekli hepsi
Ülkemde kalacağım inadım olabilir. O da vizyonsuzluk mu inat mı tartışılır.
Ben hala arada izlerim
Yorumumu beğen geç canım
Boş yorum beğenmem!
Lütfen beğen aq
Defol aq
Kes sesini