Yoksa hepsi siz misiniz?
Güçlü olmak maskesi, bana yardım et maskesi, mutluyum maskesi, üzgünüm maskesi, v. b. gibi..

Yoksa hepsi siz misiniz?
Güçlü olmak maskesi, bana yardım et maskesi, mutluyum maskesi, üzgünüm maskesi, v. b. gibi..

Su cetveli vardır bilmem biliyor musun özellikle tesisat işinde kullanılır. Bu cetvelin tam ortasında bir su dolu tüp vardır onu yüzeye koyarsın ondan sonra o yüzeyin dengede olup olmadığını veya eğimin olup olmadığını ölçeriz, dışarda olan her olay bizde herhangi bir duygu tetiklediğinde aslında o durum bir cetvel görevi görüyor. Yeni bizdeki dengesizliği gösteriyor bi olay yaşadın ani tepki verdin aslında sana sadece cetvel tutuldu , haa diyebilirsin cetvel bozuk!!! Diyebilirsin ki yok yok, ben de hiç bişey yok ama o cetveli de tutmasalardı. Hepsi bi tercih ama cetvelin gösterdiğini önceliklendirirsen o zaman kendindeki dengesizliği görebilirsin. Sanırım benim de en büyük dengesizliğim güçlü görünmeye çalışmak🤷🏻♀️
Sormadım...
Her insanla farklı davranırım...
Karakterim her aldığım yaşla olgunlaşıyor.. Iyi yönde, olması gereken şekilde..
Insanlarla fazla samimiyet kurmuyorum, ama saygıda da asla kusur etmem... Her soruya cevap vermem, kimseye bir şey sormam.. Anlatmak isteyeni dinlerim, yorum yapmam...
Dertleşmek isteyeni, dinler gibi yapıp aslında dinlemem, çünkü duduğum şeyler benim hemen modumu düşürebiliyor, benim de derdim olabilir ve başkasının yüküyle piskolojimi daha fazla hırmlpalamam.. Bencillik mi bu-sanmam, sadece kendime ilik yapıyorum... Çünkü hayat bi yerde beni de bitirdi, ve daha fazlasını kaldıramıyabilirim.. Maskem var mı yokmu bilmiyorum... Lakin iyi bir insan olduğumu biliyorum...
Maske kullanmıyorum. Sadece bazı durumlarda poker suratım.
Teşekkürler canım benim ❤️💋🥂
Benim bu hayatta hiç maskem yok.. ben adamına göre davranırım sadece.. karşımda ki bana insan olsun ben de insan olurum.. ama sonradan değişirse benden de aynı şekilde davranış görür elbette.. ve gram da pişman olmam
Cevap
13Cevap
Yok ben maske takamiyorum neysem oyum transparan takılıyorum içim dışım bir 😂
Tek tek nasıl sayalım bacım 😄 2 olduğunu düşünüyorum sadece 😅
Kolayı var ikişer ikişer say😬
Yoruluyorum 😕
Tek bir maskem var, neşe. Hüznümü biri hariçten herkesten saklarım. Bazen beni anlamadığını hissediyorum, ondan da saklamam gerekiyor.
maskem yok içim dışım bir biraz da patavatsızım karşımdaki düşüncem neyse aynısını yüzüne söylerim
tek yuz tek insan. kimsenin beklentilerine uymak zorunda degilim
Bunu maske olarak düşünmüyorum kendim için. Her duruma farklı tavır takınırım
Bazen o maskeyi esasında kendime karşı takmışım gibi hissediyorum.
Hiç yok çünkü umurumda değil bir şey gibi gözükmek toplum baskısı yalnız kalma korkusu popülizm vs
Sadece coronada maske taktım. Onun haricinde maskem yok
Belki hiç
Belki de bir sürü
Maskem yok ne görüyorlarsa o
Herkeste olduğu kadar
Evde var 2 tane bende
Bilmiyorum ki 😅
Hiç yok
Sormadım
Maske sevmiyim.
5-10 tane vardır
Hiç yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?