Dostluk kavramım zayıf, ve hiç bir işe yaramayan insanlarla pek kuru muhabbet için arkadaş olup zaman ayırmıyorum.
Mutluluktan beslenmiyorum.
Dostluk kavramım zayıf, ve hiç bir işe yaramayan insanlarla pek kuru muhabbet için arkadaş olup zaman ayırmıyorum.
Mutluluktan beslenmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kimseye kin tutmam küsmem ama mesafe bırakırım
O kadar kötü değil, mütevazı sayıkır
öyle olması gerekir ölümlü dünya yaşattığını yaşamadan ölmez insan
Agresiflik
Kötülükten mi besleniyorsun
Biraz başarı, niraz kaos, biraz güç diyelim. Genelde başkasının aleyhine ve kötülük olır evet