Kötü, ama gene de kabullenip barışık olduğunuz yönünüz nedir?

Dostluk kavramım zayıf, ve hiç bir işe yaramayan insanlarla pek kuru muhabbet için arkadaş olup zaman ayırmıyorum.

Mutluluktan beslenmiyorum.

Kötü, ama gene de kabullenip barışık olduğunuz yönünüz nedir?
Cevapla