Hiç nedenini sormam falan diyemeyeceğim ajssj
Sorarım. Cevabı aldıktan sonra da cehennemin dibine kadar gidebilir ☝🏻
Sorarım. Cevabı aldıktan sonra da cehennemin dibine kadar gidebilir ☝🏻


Haberli giden olmadı şuana kadar. Bir varlar, bir yoklar. Neden geldiğini bilsem gidişleri hep bir gizem. Sevdiğim biriyse anlamaya çalışırım, olmasa da olur biriyse kendi bilir der yoluma devam ederim. İki türlü de onlar hakkında kötü konuşmam, dedikodularını yapmam.
Merhaba,
Kimseye ihtiyacım yok, birileri çıkıp gidebilir, defolup gidebilirler, birine ihtiyacım yok!
O biri aşkım ise ve gitmek istiyorsa, sektör olup gitsin!
Çünkü ben yaptığım her şeyin arkasındayım, her daim vicdanım rahat, elinden geleni üstüme düşeni yaparım!
Sormaya bile gerek yok! 😅
Hiç bir şey nedensiz değildir. Birinin hayatından çıkmaya karar verdiysem kendini sorgulasın. Nerde ne hata yaptım da benden uzaklaşıyor diye düşünsün. Düşünmüyor ve sebepsiz diye niteliyorsa zaten hiç gereği bile olmamıştır.
O zaman seninde düşünmen gerekiyor, sorgulaman gerekiyor. Çünkü soru da sen birinin hayatından çıkıyorsan demiyor biri senin hayatından çıkıyorsa diyor 😂
Aynı şeyler karşımdaki için de geçerli. Ama ben kendimi biliyorum 😃 birisi çıkarıyorsa beni hayatından, artık çekilmez hale gelmişimdir
Öyle de demeseydin ya kendinle ilgili 😂😂
Yoo biliyorum ben kendimi sorun yok haha
🤷🏻♀️😂
Ben sormam. Keyfi bilir hiiç umurumda olmaz 😃
Senden tahmin ettiğim bir cevaptı 😂
Napcam bir de gidip yaa gitme falan mı dicem djdjd
Yütfen yütfen noluysunn🥺
De 😂😂
Gdysn bni brkysn lütfen nlr gtmeee././
Kendime irite oldum şu an 😂😂
Bi midem bulanmadı değil 😂
Düzeltelim hemen 😂😂
Midemi mi? 😂😂
Ordan bakınca doktora mı benziyorum ajdjeejdk 😂😂😂
Baktım az önce de bizim burada ki Overlok makinesi ayağınıza geldi diye bağıran abiye benziyorsun ajsjs 😂😂😂
Allah razı olsun maymuna benziyorsun da diyebilirdin sjdjdj 😂😂😂
Estağfurullah o kadar da değil abartma sende aa kızarım 😂☝🏻
Kızım eğleniyoruz şurda neyse bundan sonra abi dersin madem abiye benziyorum sjdjjf
O abiyi görünce aklıma sen geleceksin hahaha😂😂
Ne güzel işte sevindim 😂😂😂
Offf 😂😂😂
Memnun ol bir kere de memnun ol boğacak beni şuna bak 😂😂
Beni yanlış tanımışsan o senin problemin 😂😂
Ben hiç memnuniyetsiz biri değilimdir bir kere 😂 boğma konusunda eh biraz haklısın 😂
Hahah tanımışsan değil tanışmışsan 😂😂😂😂ne utanmıştım o gün var ya sen diyene kadar haberim yoktu 😂😂😂
Sorun yok ben de seni boğarım 😂😂
Hahahahah 😂😂😂😂 kim bilir ne zamandır öyle o şekilde duruyordu o yazı 😂 kimse de uyarmamıs😂
Hesabı ilk açtığımdan beri 😂😂
Şakaaaa🤦🏻♀️ kötü bir durum neyse ki hallettik ajsjsj
İyi ki okumuşum 😂
Gerçekten ilk açtığımdan beri öyle orası 😃😃
Evet senin sayende hallettik hanımefendi teşekkür ederiz 😌
Ben teşekkür ederim bir daha ki yanlışta görüşmek üzere ✋🏻😂
Çok beklersin yanlışı 😂😂
Bizde yanlış olmaz olduysa da yanlışlıkla olmuştur ajsjssj
Hahah yoo bilerek isteyerek yapmışımdır var öyle huylarım sjsjs
Bozmasanaaaaa.
Gıcıklığı seviyorum diyelim 😛
Cevap
14Cevap
O biri hayatımın önemli bir yerindeyse nedenini öğrenirim telafisi varsa hallederiz yoksa da yapabilecekleri bir şey yok
Sebebi ney diye darlarım, çünkü hani ben mi hata ettim, birlikte mi hata ettik, kendi hatasının mı farkına vardı, başkası mı ona bir şey dedi ne oldu yani, durduk yere bir sabah uyanıp sen şimdi bittin çıkıyorum hayatından diyeceğini düşünmüyorum yani hsskksksklsmdjd
Sebebini sorarım ama o hiç bir sebep sunmadan uzak durmak istiyorsa izin veririm kimseyi zorla tutamayız
Nedeni elbette sorarım. Neden gittiği önemli. Gitmek isterse de hayatta durmaya çalışmam. Kafasına koyduysa zaten bitmiştir.
Hasdiktirsin kapı orada. Gidene kal demeyiz yakışmaz bize.
Haklı ☝🏻
Her zaman
Eğer benimle iletişim kurmadan hayatımdan çıkmayı tercih ediyor ise hiçbir şey yapmam. Paylaşmaya, çözmeye değer görmemiş ise benim söyleyeceğim, yapacağım herhangi bir şeyin önemi kalmamıştır zaten.
S. i. k. t. i. r. s. i. n gitsin, kapı ordaaa xjdksksmndnd
Arkasından su bile dökmem. Gidenin yolu açık olsun...
neden derim... sebebi ne. dur diyeceğimden değil de söylediğin gibi merak eder insan
Ağaçlar yapraklarını dökerler sonra yenileri çıkar çok anlam aramam
Sebep sorarım doğal olarak. Yanıt vermiyorsa her yerden silerim.
Keyfi bilir kendi yolunda mutluluklar
Bir şey yapmam çıkıp gitsin beni ilgilendirmiyor
ne hali varsa gorebilirr
Ağlarım ne yapayım
Neden aramam gitmesine izin veririm
Zkimde bile olmaz :D Demek ki değer vermiyor :D
Defolsun
cehennemin dib ine kadar derim
Güle güle derim
Arkasından el sallarım😂😂😂
Çok mu umurumda keyfi bilir
Haketmişimdir
Diktirgit derim
Yapacak bir şey yok
o kadarmış!
Bana ne aq gidiyorsa gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?