Güncellemeler
1 yıl
Niye ki doğdum 😒😂
Büyüdükçe neyin farkına vardınız?
"Korkularını ufak ufak atıyorsun
Umutlarınla tek başına kalınca
Herkesi yavaş yavaş tanıyorsun
Pastadaki mum sayısı çoğalınca..."
Büyüdüğümü ve benim için her şeyin değiştiğini. Doğum günün müydü dün? Öyleyse doğum günün kutlu olsun >ω<
Yok doğum günümsü geçti öyle yazdım 😌 😅 teşekkür ederim ✨
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Geç kaldım o zaman biraz olsun ya, iyi ki doğdun. Gecikmeli olsun benim kutlamamda ^ - ^
Ayy teşekkür ederiim 💖
Rica ederim ❁◡❁
Sona yaklaştığımı
Cevap
5Cevap
Kimseye güvenmemek.
İnsanlara değer verilmemesi gerektiğini..
Hiçbir şeyi anlamadım
Boş şeylerin peşinde çok fazla zaman harcadığımı
pek bi önemim olmaıdğını...
Genelde tek mum taraftarıyım.
Gecen ömrü
Hayat geçip gidiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar