Saçma sapan şeylerden konuşabilirim sonra gidip kendimi boğmaya çalışıyorum falan 🙄


#inci🎶🖤
Saçma sapan şeylerden konuşabilirim sonra gidip kendimi boğmaya çalışıyorum falan 🙄


#inci🎶🖤
Benimle ne tanışılır; ne de sohbet edilir. Mesaj atanların hepsi bin pişman. Puanım ise bu:
Oysa sen sohbet etmeyi seven birine benziyorsun
Bir söz vardır;
İnsanına göre değişiyor bazen saatlerce konuşabiliyorken bazen kısa kesiyorum çünkü kafa yapıma uymuyor aynı frekansta olmuyoruz oyuzden kendime puanım 10/6
O kadar acımasız olma ya 😊
@KaradenizBeyfendisi öyle canım ama ben konuşmayı çok severim ama herkesle değil
Ben de öyle. Herkesle konuşulmaz zaten. Ben her zaman müsaitim. Ne zaman istersen beklerim 😂
@KaradenizBeyfendisi nerde beklersin 🤣🤣
Dm olur, telefon olur, kafe olur, balkon olur. Neresi isterden 😂😂
😂😂👍
Karşımdaki de konuşursa çok güzel sohbet ederim valla..
Senin şu profil fotonu yiyim 😃cok tatliş
Yaa çok teşekkürler🥰
EİC için teşekkürler🙏
5 🤭
Cevap
58Cevap
Karşımda o sohbet enerjisini görmüyorsam hayalet moduna alırım kendimi mıy mıy sevmem ben bir de korkakları 😃
Evet adamina gore muamele
Aynen öyle
Karşımda ki kişinin enerjisine bağlı genelde 10 normalde
Canım istediği zaman on numara sohbet edebilirim. Tamamen moduma ve karşımdaki insana beslediğim tavra bakar.
Bilmem ki kişisine göre değişir bu tanımadan samimi olamam bu da beni sıkıcı yapar mı? Yapsın bana ne
Yapmasin sanane
Çenem düşerse hiç durmadan sohbet edebilirim. 10 üzerinden 8 verebilirim.
Değecek insanla ineklerin desenleri hakkında bile sohbet edebilirim. Açık aramayacak başa kakmayacak. 10/10 sohbet yeteneğim var😅
Sesli konuşurken varya konusma bitsin de zehir iceyim diyorum jsjsjsjss
@UykuHuzurr0o söylesin. Bugün baya datlu sohbetimiz oldu. 😂
10/10 😂😂
Çok teşekkür ederim. Onure oldum. Sen de 10/10 😂😂
☺️🌼
Sohbet etme yeteneğim hiç yok maalesef iletişim becerilerim gelişmedi
İyisin sen görüşlerden anladığım kadariyla
Fena sayılmam sanırım. Hemen herkes sohbetimi sever. Bu durumda 9-10 arası diyebilirim herhalde.
Sohbetim iyi sarar, eğlenceli ve enerjisi yüksek biriyim yani derler o yüzden sohbet etme yeteneğime 10 üzerinden 9 veriyorum.
Herşeye ayak uydurabilen biriyim sohbeti başlatmakta kötü olabilirim ama konuşulan her konuda iyiyimdir (siyaset hariç )
Karşımdaki insana bağlı yeri gelir şair olurum yeri gelir lâl
Sohbet açılırsa ve kafa yapımız uyuşursa 8/10
Puanlamayi sevmem ben karşımdaki insanın sohbetine puan vermeyi tercih ederim
Bana ayak uydurabilen kişiyle 10/10.. Ama çok nadir denk geliyor..
Bu daha çok karşımdakinin enerjisiyle orantılı yoksa benim sohbetim ilgim her türlü sarar
kafa dengi birisi olursa 10 üzerinden 10 degilse 10 üzerinden 0
Konu ve konuştuğum kişi iyiyse 7-8
değilse 3-4
Enerjim tutarsa iyiyim. Enerjim tutmazsa nasılsından sonrası gelmiyor
6/10.. Beni açmayan konulardan bahsetmeyi, sohbet etmeyi sevmem..
Sohbet ettiğim kişi enerjik konuşması sarıyorsa 10 üzerinden 8 veririm
1/10 .
@Degisik_-_ aylardır ne çekiyor beeeeee😂
Susmuyor susmuyor 😂😂
9 veriyorum 😂😂 saran insanlarla çok iyi sohbet edebilirim 🙃🙃
Bazen çok saçmalıyorum gerçekten. Birisi ağzımı kapatsın 😂
Sohbet etme yeteneğim karşıdaki kişiye göre değişir
Kişiden kişiye değişiyor bu.
Sararsa 10 sarmazsa 0
Beni saran bir konu ise 10 puan alırım. Hatta yeter artık sus diyebilirsiniz 😂
İlhamı karşı taraf verir
Eger ilham verirse 10 üzerinden 9 luk bir sohbet olur
Her şeyi konuşabilirim arabalar ve spor hariç ama ben konuşmak istiyor muyum hayır :D
Depresif modda değilsem 10/10. Eğer depresif moddaysam kendime bile tahammülüm olmuyor.
Sohbetim karşımdaki kişiyi mest eder
Kesinlikle 10
Samimi olduklarım 10 üzerinden 11 olmadıklarım 10 üzerinden 3 4
konuşmayı dün öğrendim
Ehuheheu.. gibi ses cikariyor arada
Bu aralar çok yeteneksizim.
Bezduk
Harbiden. Şöyle bir kafama dinlemek uzun sohbetten daha güzel geliyor.
10/10 efsane konu açıyorum 😂
Akbili tam basıyor musun sen de nxjsjs
4 genel olarak.. konuşabileceğim yapıda insanlar az onlarla konuşurken 9
Yeter ki sevdiğim mevzular olsun 😂
@perlamare sabah erken kalkanlara bir gıcık sabah enerjik kalkanlara 1000000 gıcığım 😂😂😂
@perlamare swn zenginsin halbuki alışıksın sıfırlara 😂
İstediğim insan olursa 10 veririm 😇
9 ve üzeri.
Karşıdaki de ayak uydurursa tabi
1 😔
Ağzım laf yapmaz , konu açamam
Pek iddiam yok 7/10 belki.
Duruma göre değişir😂😂
Direkt 10 veririm
7.5/10
Modum yerindeyse 15/10
Sohbet ettiğim kişiye göre değişiyor
Isınmadığım insanlarla sohbet edemiyorum.
7,5 üzerinden 8 😁
8 iyidir benim için
Havama ve karsimdakine bağlı konuya bağlı
Karşımdaki kişiye göre değişir
Karşımdakinin muhabetine göre
Mesajlaşma da 4-5, yüzyüze 7-8 olabilir
Evet severim sohbeti on üzerinden 9 olur
10 veriyorum😹
Saçmalamak serbest jsjs
Herşeyi ciddi konuşursak işimiz yaş zaten sjsjs
8/10
Saçmalamak da dahil mi
Karşımdaki kişiye göre değişir
Kişiye göre değişir
Gerçekten de oyle karşındaki mıy mıysa çekilmiyor
Evet ve sadece anlatıp dinlemeyen insanlarda var o yüzden allah uzak etsin bizi öyle insanlardan çok çok amin 🙏🙏🙏
Çok amin
12 plus
10 kurtarmadi jxjs
Bi tik fazlasi 😉
10 da 10
10-10
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?