- Yemek yeme adabını öğrenememiş
- Narsist
- Takip listesini milyonlarca karşı cins ile doldurmuş
- Kendi faydası dışında kimseyi düşünmeyen bencil
- Çevresindekilerin başarılarını kıskanan gibi gibi..


Offf bunlar da çok iyi
bencil
egoist
narsist
yalancı
kör ve kara cahil
fikirlere saygı duymayan ''fikrin çöp'' imasını kullanan
insanları diğer insana kötüleyen
kötülediği insanın yanındayken ona yalakalık eden
kısacası insani davranışları olmayan tüm davranışlara kapalıyım
Birincisi narsist olması ikincisi dediğin gibi sosyal medyada aşırı karşı cins takip edip aşırı rahat olması üçüncüsü sürekli olarak bir şeylerden şüpheli davranması
Cevap
16Cevap
Cahil olması karaktersiz ve yalancı olması yeterlidir benim açımdan
Enerjisi geçmiyorsa ben muhattap olmam 😃
Enerciiii
Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim kiii enerciii
Yoo bu ışıltılı hayatı ben seçtim sjdjd
Egolu, bencil, alaycı, fazla ısrarcı, çok konuşan ama boş konuşan insanlar benden uzak Allaha yakın olsun.
Yapmacık insanlar
Sözüne güvenilmeyen insanlar
Gösterişi seven insanla
Edep adap üslup terbiye bilmeyen insanlar
Gevşek insanlar
Ha bi'de karşı cinsse eğer kadın vücuduna aşırı bi zaaf besleyen erkekler benden uzak durabilir.
Aman tanrım detayın hepsini barındırıyorum bu gurur bana bir ömür yeterrr
Allahtan attığın videolar komik
Cinsiyet fark etmeksizin söylüyorum
Kendine değer verdirtip sonra da o değeri hiç ettirme davranışını ve sonra boş kavga yaratıp kendini engelletip engelleyeni hiç sevmem
Kendini beğenmiş, umursamaz insanlar beni kendisinden uzaklaştırır..
Detaylıca yazmaya gerek yok. Mıymıy tavırlı biri olması yeterli diyeyim...
laubali
saygısız
vıcık vıcık olsun yeter
Detayda yazdığın tüm özelliklere ben de imza atarım.
Detayda yazanlara ekstra, kuş kadar beyniyle aptal yerine koymaya çalışanları da ekledim.
Maddelerin yanında narsist 56
Bir de 3 IQ olması en büyük sebeplerden
Hayvan sevmiyosa bütün güzel özellikliklerini gözümde kaybeder
Narsist, sadakatsiz, negatif düşünceli, yalancı, kaba vs vs davranışlar...
Çok kolay küsen, doğruları söyleyince kabullenemeyen sevgi gösterince sımaran
Bakımsız tembel karakteri oturmamış insanlar
Yalnız seninki biraz kıskaçlık gibime geliyor 😀
Dengesiz, herkesle aynı samimiyet kuran güvensiz insandan gaçarımmmm
Değerimi bilmeyen biri olması kâfi.
Anlayışsız olsun bana yeter
Yemek yemesi, egosu kendini çok beğenmesi ve kibirlu olmasi.
Yemek yeme
Oturup kalkma
Gereksiz ego
Kibir
Saygısızsa bitmiştir.
Cahil ozguvenj olan, kaba olan
Ego kesinlikle
"Takip listesi karşı cinsle dolu olan"
Insan olması yeter özelliğe gerek yokk
Ben genel olarak insanlardan cabuk soğuyorum
Saygisiz insani sevmem.
Aaa hepsi
Aşko kopya çekiyosun seni müdğre şikayet edicemm😒
Yalancı ve samimiyetsiz olması
Küfürbaz, egolu, bencil, ikiyüzlü olması
İnsanı özelliklerinin az olmasi
Bana benzemesi gerekir çevremde kimse yok jjsjs
Ukala egoist
Ezik insanlar
Ego,
Karektersiz olması
Nefesi iğrenç ise.
İki yüzlü olması
sürekli yalan söylüyorsa
Kaba davranması
Gevşek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?