Yaş ilerledikçe hayattan zevk alma olayları azalıyor tek ben mi böyleyim?

Sanki sadece ölümü bekliyor gibiyim arada bu iniş çıkışlar beni çok yoruyor
Yaş ilerledikçe hayattan zevk alma olayları azalıyor tek ben mi böyleyim?
Cevapla