
Bu resimde ki gördüğünüz iğrenç sinek sürekli üzerime konup beni ısırmaya çalıştı ve onun yüzünden ders çalışamadım ya resmen sürekli üzerime konmaya çalıştı ve oda değiştirmeme rağmen yine peşimden geldi ve bende en sonunda ders çalıştığım kitapla o sineği öldürdüm nasıl iyi yapmış mıyım 😂😅😃
Hayatımda ilk defa beni bu kadar rahatsız eden bir sinek oldu ve bedelini canıyla ödedi 😡
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence öldürme
Artık çok geç
Valla öldürmek zorunda kaldığım oldu. Rahatsız edici ama yinede hiçbir canlıyi canından etmek istemem üzülüyorum :(
Karıncayı bile incitmez lafını senin için bulmuşlar sanırım 😂
Mekanı cennet olsun ne diyeyim 😂😂
Cehennem olsun mekanı 😒
Gün geçmiyor ki bi vahşet görülmesin🤣
Geçmiş olsun
Sağol AŞKO
nasıl öldürdün
Koltuğun üzerine konmuştu bende kitapla ezdim çok zevkliydi
Katil 😬
Kanımı emmesine izin veremezdim 🥺
Tebrikler
Sağol
Tebrikler 😀😀
Teşekkürler 😅
Vahşiiii🙃🙃
Hak etti ama beni çıldırttı
Herkese karşı bir mesaj bu ayaginizi denk alin 🤪🤪