Benim en son çektiğim fotoğraf karesi işte bu 🤩😃

Benim en son çektiğim fotoğraf karesi işte bu 🤩😃

Takip ettiğim bir sayfa var.. Kadın meşhur Coğrafi keşiflerde bulunan Ümit Burnu’na gitmiş.. Hikayesinde gördüm ve hoşuma gitti ekran görüntüsünü çektim..
Şahane 😍
Yemek hazırlamıştım kardeşlerime gece yemişler sonrada böyle bir şey buldum sabah 😂😂😂 ilk defa olunca baya güldüm hoşumada gitti bu arada 🙈🙈🙈
😃😃
Paraya yazi yazmak nedir arkadas yaaa!! Turk parasina saygisizliktir bu bence 😡😡
Zaten pis para diye ustune yazi yazmak da ayri bi mantiksizlik 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ben de nice kaba saba, terbiyesiz ya da yoldan cikmis insan gordum. Ama hicbirini kendime ornek almadim. Sana da iyi olani dogru olani ornek almani tavsiye ederim!!!
@wkertenkele TL nin değeri mi kaldı?
@testosteronn kalmadi diye ver ayaklar altina mi alalim 😡
Hic degeri olmasa bile ustundeki atamin hatrina saygi duymak lazim ‼️
Deniz manzarası
Geçtiğimiz hafta bu günden kesittir.
Bu harika 😍
Teşekkür ederim.
Cevap
42Cevap
En son bunu çektim 👇👇👇
Çok güzel ki 🌹🤩
Teşekkür ederim 🩵
Rica ederim ❣️🌹

Bunu çekmişim
Yerler kum ama çok temiz 😍

bu var
😃😃
😏😏😏
Kendimi çektim diye hatırlıyorum 😅😅
😃😃
kendi pp resmimi çekmiştim. en son :)

budur ama kötü çekildi😂
Olsun 😍 çok güzel ki
Çok şirin 😍
Behlül ismi 😁
Pastamı çekmişim
Çok güzel görünüyor 🤩
Afiyet olsun 🤩🌹
Oooo çok güzel doğa


Simdi çektim..
Çok güzel 😍 daha doğrusu sigara için değil ateş için
Evet gece güzel görünüyor ateş
Hahah 😃
Flaş flaş Amazon ormanlarında anakonda yılanlarından kaçarken yakalanan bir hanımefendi kamera kayıtlarına alındı 🤣🤣🤣
🤣🤣
Bu 😄😄
Olsun 🤩
En son bunu çekmişimm🌆😃
Offf bu ne 😍
Saç rengimi değiştirmek istediğim için bu
Süper bi renk
Bu kediyyy
Çok tatlı 😍
Evet 😍🙂
Güzel şeyler çektim
Yine siz ve sorular yine süper 🙄 hayırdır inşallah
Maşallah 😃yok yok bozmam🙄 görmedim duymadım bilmiyorum 🙈🙉🙊
Merak ettim 😂😂

Perşembe günü salça yaptık, ondan kalma bir kare... 30 kavanoz yaptık, satmayı düşünmüyoruz.
Bu salça lar neden sıvı market salçası gibi daha çok sos gibi
Kaç kilo domatesten otuz kavanoz çıktı?
Anladım.. iyi çıkmış 👍
Düz çizgi desen çalışmam varmış son çektiğim fotoğraf olarak 😁

🥰🥰
Yerim😍
Ne mutlu ona 😃
Merhaba,
İşte bu! 😅
Aynı yerdeyiz gençler ile, dün çekmişim! 😅
Bü tmmi

Bu...

Budur ✅
En son bunu çekmişim.
Bunu çekmişim
Bunları çektim
😻😻
Çok güzel 😍
Evett sevmeye çalıştım da kaçtı hemen
Kıyamam😍
Dun geceden ✨️🎉

Arkadaşıma saçıma yaptığım kınayı göstermek için çektim bu sabah. Ondan önce çektiğim/çekindiğim son fotoğraf profilimdeki.
Bunu
Tamam veririm tarifini. Eve gelince DM'den yazarım. Takip etsene beni.
Tamam

bu.
Kayseri de çektim
Offf ne bu ya😍
Var daha bunun ilerisinde de şelale onu da çekmiştim çok güzel yer
Harika yer
Buymuş
Vay sportif karakter nerede su varki böyle tüm dereler kurudu
Müşterilerin siparişleridir bende😂
😃😃
Kendi sünnet fotoğrafım 😂
😃😃
Ağzımdan kaçtı 🙈
Kendi fotoğrafım var
😍😍🌹
💞🌸
Güzel yer neresi orası
Şizofren mişim😃yoruma bak
Takma ya 😂

Severiz
çok güzel miş🤣🤣🤣🤣 o kayalarını kemirdin cok güzel
Makinemde maalesef.
Doğa ya da sokak fotoğrafları.
Bir kitaptan bir sayfa.
En son arkadasla fotograf çekildik
Yanılmıyorsam Saklıkent
En son kendimi çekmişim
Dün aynada kendimi çektim
Kendimi çekmişim
bu fotoğraf neresi?
Sizofrenmisin bu çektiğin foto ne böyle :(
İnana bana hiç görmek istemezsin
Kelebeklerde uçar..
Kendim
Beyin mr görüntüsü
oğlumu çektim
Ben buraya atamam ki
Bilgisayarın ekranı
Profil fotoğrafım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?