Bir manita yapıp onu da en az 4 kişiyle aldatmak geliyor içimden. Sizce ben sorunlu biri miyim?

Hatta bazen iki kişiyle aynı anda aldatmak istiyorum. Sizce benim psikolojik veya karakteristik sorunlarım mı var? Hayatımda biraz heyecan olsun istiyorum. Hatta biraz da adrenalin.

Bir manita yapıp onu da en az 4 kişiyle aldatmak geliyor içimden. Sizce ben sorunlu biri miyim?
Cevapla