Yalnız kalamama her konuştuğu kişiye bağlanma her konuştuğuna aşık hissetme sebebi nedir?

Biri bana öylesine yazsa bile hemen ciddi bişeyler düşünüyorum bağlanıyorum o kişiyi kontrol etmek yönetmek istiyorum cevresindeki kızlari yok etmek sadece bana ait sadık biri yapmak bi süre sonra konuşmayı kesince bu bağı bi türlü koparamıyorum ve ağlayacak şekilde depresyona giriyorum resmen aklımdan cikmiyo o kişi
Yalnız kalamama her konuştuğu kişiye bağlanma her konuştuğuna aşık hissetme sebebi nedir?
Cevapla