Uzun bir ağlamanın sonunda hissettikleriniz neler oluyor?

Kimi insan hemen ağlar, kimi insan biriktirir ağlar, kimi insan içine atar ve içinden ağlar... Bu uzun ağlamaların sonunda durum değişmese de insana bir huzur bir güç geldiğine inanıyorum. Örneğin ben az önce aynı durumu yaşadım ancak market için dışarı çıktığımda esen rüzgârla yenilenmiş gibi hissettim. Her ağlama sonunda bu kadar yıpranmaya değer mi aydınlanması var bir de... Ya sizde durumlar ne?

Uzun bir ağlamanın sonunda hissettikleriniz neler oluyor?
Cevapla