Sandalye çekme sesi, diş fırçasını kabına koyma sesi... bunlar ara ara duyduklarım.
Biraz önce yine duyduğum için sorayım istedim 😂 evde kimse yok

Sandalye çekme sesi, diş fırçasını kabına koyma sesi... bunlar ara ara duyduklarım.
Biraz önce yine duyduğum için sorayım istedim 😂 evde kimse yok

Sandalye çekme sesi ve masaya bir şey koyunca çıkan sesi duyarım bende. Ha birde evde birileri yürüyor galiba. Hatta paraşüt kumaş bir eşofman ile bacaklarını birbirine sürterek yürüyor. Yok hayır deli değilim ben 🙄
Evet evet 🥹
Hala Amerikadaysan kaldığın evde hayalet 👻 geziniyor olabilir.
Bazen musluk su sesi duyuyorum. Kapattığıma eminim, bir bakıyorum su akıyor. Anlam veremiyorum. Ya da çok dalgınım. Bazen de ismimi seslenen bir ses duyorum. çok ilginç ama ben dikkatimi bu tuaf olaylara pek vermiyorum. Bazı ruhlar korkutmak için herşeyi yaparlar.
Amerika tatilim bitti Türkiye'ye döndüm 😂
Zaten meşgul olunca duyulmuyor en boş anımda geliyo sesler 🥲
Yaa evet daha geçen gece uyandım aniden duvardan ses geldi kapıdan ses geliyor gibi oldu baya evham yaptım uyuyamadım. Bana da öyle oluyor ara sıra ses geliyor gibi oluyor
Beynimizin oyunu galiba
Cevap
29Cevap
Biri sesleniyor gibi oluyorum ben ama kulaklıkta müzik dinlerken ve duş alirken oluyor bana jxjs evde kimse yok
Duştayken bi de kapı çalıyor hissi
Bide kargon varsa tm aksama kadar o kapi calma sesi telefon calma sesi gitmiyor
Nerdesin Allah cezasini versin nerdesin bacisini.. ssssevdigim nerdesin nsjsjs
Ahahzjd burdayım kahrolası burdayım 😂
Ancak benim manyak kedinin pıtı pıtı ayak sesleri
Kediler manyak değildir
Ama günah demeyinn
Bizim sesler eksik olmuyor prefabrik olduğu için dışarıda hayvanlar falan var köpekler onların sesleri.
Ben de fal baktığım bir dönemde gıcık bir sesin ismimle hitap ettiğini duymuştum aşk. Sonra dedim bir tarafın açık kalmıştır, saçmalama alfoş 💅🏻
Ay dağlara taşlara elem tere fiş 💅
Kem gözlere şişşş 💅🏻
Kulaklık takılı olduğu zaman ağlama sesi duyuyorum ben hep😀😀
Sesleniyorlar 😄
Genellikle oturma odasındayken ve banyodayken bi kadın sesi adımı söylüyodu yakın zamanda
Seninki daha ciddi durum
Hımm
Sana kedi alalım 😄 üç harflileri gören, sese duyarlı hemen oraya giden cinsten
2 tane var evde 😂
Yo o sırada yanımda uyuyorlardı😂
Ne güzel hayırlı kedi seninki demek 😂 Belki benim sesler sadece kafamın içindedir🥲
O çok iyi ya bazen ben de kucaklayıp yardım ediyorum yakalamalarına 😂
Biri yürüyormuş gibi oluyo bazen gece TV nin sesini kisiyom. Sonra o sesi duyamiyom
Evet o da oluyo
Ben kulaklık takıp şarkı dinleyince sanki sürekli birileri adımı söylüyormuş gibi geliyor :/
Onun başka versiyonu da sürekli ezan okunuyormuş hissi
Duymazsam tribe giriyorum ben 😔
Cinlerim beni terk etmiş bıkmışlar benden diyorum
Terkedilmek kötü 😔
Sen hiç cinler tarafından terkedilmedin ki 😔
Belki de terkedildim 😔
Olumsuz düşünme , kötüyü çekme üstüne.
Aldım kabul ettim 888 😔
Iptal iptal 404 found iyilikler hep benimle 🙏
Gece uykumda ayak sesi duyuyorum yaklaşık 10 senedir 😅 yalnız yaşamıyorum sanırım
Biraz önce sanki banyoda biri dişini fırçalayıp fırçayı yerine koydu 😄 aynı o ses geldi kız
Cassiee yalnız değiliz galiba tövbeler olsun o nasıl detay öyle😅😅 ben alıştım artık önceden korkuyordum Deodorant ile evde birini arıyordum baktım yok saldım artık😅
Mutfakta çay içiyordum birden tıkırt diye ses geldi. Oğlanın evden çıkmadan önceki rutin çıkardığı sesler 😂
Alışkanlık mı acaba? Zihin bu sesleri ezberledi mi?
Ben de öyle düşünüyorum. Ya da simulasyon arada hata veriyor sesi yanlıs zamanda atıyor 😂
Ahahah belki de 😅
En ufak seste bile geceleri uyanırım eğer şüphelendiğim ses varsa gider bakarım, yoksa uyurum.
Yoksa o ses nerden gelmiş olabilir
Gece balkon ve cam açık ya, evin önündeki parkta genelde bağırarak şarkı söyleyen bi sarhoş komşumuz var. Ya o çok bağırmıştır uyanmışımdır ya da uçak geçmiştir.
Böyle sesler olabilir tabii
Evin içinden başka ses gelmez zaten
Evi bir sirkeyle temizle sen😂
Nadiren ama komşulardan geldiğini düşünüyorum
Kendimi de sirkeyle yıkıyorum arada çok bastılar mı 😂
Anlaşmayı dene😂
Bakıcaz ortak noktayı bulabilirsek artık😂
Kirayı bölüşmemiz lazım de😂
Beni kollasınlar yeter 😂
Anlaşırsan haber et şartlarınızı😂
Vesvese oluyor , Bende tekken öyle sesler duyuyorum 😂
Odalarda biri dolaşıyo sanki ablom
Beyzbol sopası mı almaya gideyim şimdi hırdavatçıya 😂
Duyuyorum hatta bazen bir şey benimle konuşuyor gibi oluyor 😁
Duyuyorum da herhalde bir yerlerden bir şeyler düşmüştür diyorum 😂
Genelde bunlar her evde olan basit sesler olur fakat ben korkudan bunu kötüye yorarım.
Aşırı pür dikkat dinlersem bazen duyduğum oluyor ancak her zaman dikkat etmiyorum.
Gakkk gaakk martı sesinden başka bişey duymuyorum. Çalar saat gibi aynı saatte başlıyorlar gaklamaya
Duysam bile büyütmem bir sebep bulurum kendimi kaptırmam.
Bacım hayırdır 😂😂
Geçti geçti 😂😂
Tüneldeyim çok çekmiyo 😂😂
Ahahah hallettik o işi 😂😂
Gülüm bişey olursa beni arama, sonra görüşürüz 😂😂
😂😂
Kafamın içinde sürekli konuşan biri var.
Ne diyo
Eğlenceli bi ses o zaman
Ben hep yalnızım, kafamın içindeki seslerden başka ses duymam. Saat tıkırtısına uyanacak kadar hassas bir uykum var...
evettt, dikkat etmesem yine de duyar mıyım acaba? bu beynimin bir oyunu muu?
Hayır duymam. KS bu gece amma ürkütücü bir yer olmuş böyle 😶👻
korku filmi izlediğim gece yalnız olmasam da duyarım 😂
Evet duyarım bazen onlarla konuşurum
Bazan aç karnımın sesini
Araba sesleri duyuyorum
Duymuyorum duyarsam korkarım zaten çok
Bunları duyan normal kafa değil
Hiç duymadım😄
bir şey olmaz senin beyin sana oyun yapıyor 😃
Üst kat ya da alt kattan gelmediğine emin misin?
Eminim oğlumun hazırlanırken çıkardığı sesler
Duyuyorum
bazen
Yok ya duymuyorum, keşke duysam.
Duymuyorum.
Evet duyarım
Bazen buzdolabından çat çıt diye ses geliyor
Bazen ivit.
Bazen
Hayır, duymuyorum.
Hayır ses duymuyorum
Tatil yapın biraz
Hayır cjsjsjs
valla duyuyorm : )
yok biz direk cinlerle halay çekiyoz
Sizofreniliktr
Korkarım ama
Hayır hiç duymadım
Arada bir duyuyorum
Şizofreni belirtisi
Tıktıklarr
Duymam
Korkuyomusun?
Duymuyeah.
Duyarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?