Kiskaniliyormuyum bilmiyorum ya da karsimdaki kisi cekememezlikmi oluyor?

ama hayatima aldigim bayan arkadas ilk baslarda hersey guzel ilerliyor sonradan ne oluyorsa sebepsiz benden uzaklasiyorlar o baslardaki ilgi alaka kalmiyor aslinda muhabbetci insanimdir cok cenem dusuk olmasada bir psikolog dusunun sizinle mesafelidir ama bilincli konusur dinler bende psikolog degilim ama oyleyimdir bilincli mantikli konusurum bos degilimdir iyi giyinirim giydigimi taktigimi yakistiririm cok asiri bakimli olmasamda kendime ozen gosteririm bilmiyorum bu ozelliklerim cekememezlikmi olusturuyor ama kimse benle yakin olmak istemiyor bakiyorum etrafima miymiy sessiz sakin kisilerin etrafinda insan eksik olmuyor ben niye bunlari yasiyom
Kiskaniliyormuyum bilmiyorum ya da karsimdaki kisi cekememezlikmi oluyor?
Cevapla