Karşı cinse düşman olup karşı cins ile sevgili olma çelişikliği, neden böyle bir şey var?

Kadın düşmanı bir erkek olup kadınlardan hoşlanmak/ erkek düşmanı bir kadın olup erkeklerden hoşlanma durumu niye var?

Tivitır'da erkolar kapatılsın yazan bir kız olup erkeklerle sevgili olmak bana çok saçma ve çelişkili geliyor, insan söylediklerinin başka yaptıklarının başka olması falan. Bari dediklerinizle yaptıklarınız uyumlu değil mi yani?
Karşı cinse düşman olup karşı cins ile sevgili olma çelişikliği, neden böyle bir şey var?
Güncellemeler
1 yıl
Kafasında Nokia 3310 Sim Kart bulunanlar cevap yazmasınlar lütfen
Karşı cinse düşman olup karşı cins ile sevgili olma çelişikliği, neden böyle bir şey var?
Cevapla