Toplu taşımaya binen insanları görünce böyle içimde iğrenme oluyor ya. Sizde olmuyor mu?

Ben iğreniyorum. Trdeyken otobüs tramvay vs binenleri görüyodum yolda sıkış tepişler ıyyy yani
Toplu taşımaya binen insanları görünce böyle içimde iğrenme oluyor ya. Sizde olmuyor mu?
Cevapla