HHer gece ağlıyorum içim yanıyo bu haksizlik beni kahrediyo delirmek üzereyim kendimi pskolojimi kaybetmekten korkuyorum artık?

Sevgilim var ve çok Narsist biri Onun için her şeyi yaptım çok çabaladım ama hala bana hiç bisey yapmamisim gibi davranip beni suçluyor Bir gün anlayacaksın bana yaptigin haksizliklari diyorum ben değil Sen anlayacaksın sen bana haksızlık yapıyorsun diyor ama ben hiçbir şey yapmıyorum ona kötü olarak hep çabaladim bu haksizligi nankorlugu kaldiramiyorum ağlıyorum artık kendimi kaybediyorum nede desem anlamiyor bitirmek istiyorum bitiremiyorum bir gün bitirmeyi başarırsam Yani gerçekten silersem sizce hatasinin farkına varacak mıdır

HHer gece ağlıyorum içim yanıyo bu haksizlik beni kahrediyo delirmek üzereyim kendimi pskolojimi kaybetmekten korkuyorum artık?
Cevapla