Ben okb miyim psikoz muyum bilmiyorum olmamış birşeyi olmuş gibi düşünmek aklımı kaybetmek üzereyim?

Okb hastasiyim hiçbir şekilde destek almadım bir takıntım bitiyor yenisi başlıyor bu aralar aşırı temizlik takıntısı gelmiş iş yerinde kimse bana çarpsın dokunsun istemiyorum birisinin yanlışlıkla eli elime çarpınca saatlerce yıkıyorum ama yinede içim rahat olmuyor deli gibi insanlardan kaçıyorum adamlara bakınca hiçbir şekilde bir iletişimimiz bile olmazken beni öpmüş diye düşünce geçiyor kafamda bana dokundu beni elledi dudağımı öptü falan düşünceleri giriyor aklıma ve buna kendimi inandıriyorum oysaki öyle bir şey yok 😔 kendimden tiksiniyorum şu an herşeyimden soğudum sanki ordaki insanlar banq dokunmuş öpüşmus gibi düşünüyorum ve kendimi buna inandıriyorum hastaneye gitmek istiyorum korkuyorum gitmeye ne yapacam bilmiyorum?
Ben okb miyim psikoz muyum bilmiyorum olmamış birşeyi olmuş gibi düşünmek aklımı kaybetmek üzereyim?
Cevapla