Eşinizin "Bugün yalnız kalmaya ihtiyacım var" demesi sizi üzer mi? Ne yapardınız?

Aramız çok iyi birbirimize çok düşkünüz gerçekten. Karpuzu çekirdekli diye yemez. Ben tek tek ayiklar çocuk gibi önüne koyarım düşünün yani. Dün evdeydim. Neyapalim bugün dedim. Bugün yalnız kalmaya ihtiyacım var dedi. İlk defa dedi. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Bana nasıl böyle söyledi bunu? Çok bozuldum üzüldüm. Duşa girdim. Çıktım. Sonra dedim oda insan morali bozuk olabilir yalnızlığa ihtiyacı olabilir sacmalama normal bu. Gittim yanına beni annemlere bırak şimdi akşamda gelir alırsın olur mu Bugün onlarla vakit geçireyim biraz dedim. Tamam dedi. Gittim akşam geldi almaya çok mutluydu. Yemeğimizi yedik. Kardeşlerimle sohbet etti. Her zaman arkanızdayım arayın beni dedi bölümler ile ilgili konuştular fikir verdi. Gayet hiç bir şey olmamış gibi evimize geldik. Sormadım bende bir şey. Ne yapardınız bu durumda üzülür muydunuz?

Eşinizin "Bugün yalnız kalmaya ihtiyacım var" demesi sizi üzer mi? Ne yapardınız?
Cevapla