Merhaba🧡
Hayatı bomboş yaşamışım geriye baktığımda koca bir hiç mi? Diyorsun...

Merhaba🧡
Hayatı bomboş yaşamışım geriye baktığımda koca bir hiç mi? Diyorsun...

Çalıştığım iş yerine göre değişiyor bu. Eğer daha merkezi bir yerde çalışıyorsam gecem gündüzün olmuyor sürekli bir hareket halindeyim. Ama daha kırsal bir kesimde çalışıyorsan biraz kabuğuma çekiliyorum. Mesela şu an durduğun dönemlerindeyim.
Hayatımı dolu dolu yaşadığımı düşünüyorum. Çünkü ne istersem yaşıyorum. Kendimi kısıtlamıyorum.
Hayatı dolu dolu yaşamaya çalışıyorum
Cevap
46Cevap
Ben dolu yaşıyorum, anlık yerine göre planlı heyecanlı ve enerji dolu.
En güzelini yapıyorsun 👍
Bu işte iyiyimdir 😌
Devamını diliyorum 😄
Ben de sizin için diliyorum 😃
Amin 🤲 diyorum 😄
Allah razı olsun diyorum 😃
Ben ne desem acaba 😄 en iyisi susayım djfhg
Keyfin bilir 😌😂😂
😄😄😄
Ben hayatı elimden geldiğince dolu yaşamayı deniyorum tabi ki de :)
Hayatımı dolu dolu ve istediğim gibi yaşıyorum. Hiçbir fırsatı kaçırmıyorum, değerlendiriyorum ve kim ne der diye umursamıyorum.
Merhaba ☺️ Maalesef son 10 yıl pek dolu geçmedi diyebilirim ama en azından bazı bilgi birikimlerinin olması sevindirici 😄
Bilgi birikimi varsa dolu bir yaşam o sadece eğlence vs gibi düşünmemek lazım
Rica ederim
🙋♀️🙋♀️Bende ayni dilek ile umut ediyorum ama şu anda normal yaşıyorum 😪😅🤣
🥰☺️
Bu aralar sadece para kazanmak için yaşıyorum boşmu dolu mu sen karar ver
Genel anlamda soruyorum. Amaç sadece para kazanmaksa boş
İşten eve evden işe modundayım tam olarak şu eylül bi gelsin göstericem hayat nasıl yaşanıyor
Hadi bakalım 👍
Sen peki
Yerine göre yaşıyorum. Daha çok anı yaşıyorum. Ama yarını da garantiye almaya çalışıyorum.
Biraz mantığa dayalı yaşam tarzı seninki
Bu hayata Ne düşündüğün değil neyi nasıl yaşadığın önemli..(hayaller bazen açıdır ) ve acı verir insana..
Dengede diyelim
En güzeli👍
Hayat sadece var olmakla bile doludur çünkü var olmak değer üretir. İnsan kendisini geliştirmeyi hedefledikçe kendisini çoğaltır.
Şimdi burada dolu ya da boş yaşamaktan kasıt önemli 😊
Ticarette dolu dolu yaşıyorum başka hiç bir şeye zamanım yok esnaf olduğum için
Detaydaki dolu dolu yaşıyor.😂😂
Ben boş boş yaşıyorum
boş yaşayan kimse yoktur o beynimizin içinde bilinç altında yatan bir duygudur, hayat güzeldir
gerektiği gibi ne çok önem veririm nede önemsiz gibi ortlama işte
Şu dönem çalışarak geçiyor pek dolu olduğu söylenemez ekonomik şartlar
Bu yaşıma kadar boş yaşadım ya belki ilerisi için durumlar farklıdır yani öyle umut ediyorum
Yaşanmışlık var elbette boş değil ama dolu dolu yaşadım demek hiçte doğru değil .. yani ne yaşadıkki
Genelde evde geçirdim, çok hareketli olmayı, fazla heyecanı, sürekli gezmeyi sevmem. Sanırım yine gelsem yine aynısını yapardım 😀
19 yaşındayım ama keşke sosyalleşseymişim diyorum. bu ara o fotoğraf hangi ai ile yapıldı
Bazen dolu dolu bazen bomboş dengeliyorum sanırım
Hayatı akışına göre yaşamak lazım evet
Aynen öyle çok da kasmadan
Kesinlikle 👍
Ama böyle görseller tehlikeli biraz 😄
Tehlikeli seviyorum 😆
Dolu yaşıyorum ya
Ne güzel
:)
☺️☺️
Dolu dolu yaşadım. Yapmak istediğim her şeyi yaptım. Güzel bir hayatım oldu. Bundan sonra da umarım düşlediğim gibi olur.
Anı yaşamak lazim😂😂
Kesinlikle canısı 😃👍
ani yasamak deyince aklima hep leonardo di caprionun wall street filmi geliyor. :)
Elimden geldiğince güzel vakit geçirip yaşamaya çalışıyorum.
Not: elimden bir şey gelmiyor 🥹
Baya boş yaşıyorum gibi. Her şey anlamsız ve sıkıcı geliyor.
Dolu dolu yaşamaya çalışıyorum
Hedeflerim var onlara yetişmem an meselesi
Soru resmindeki hanımefendi oldukça etkili yaşıyor
Hayatı dolu yaşarım
hani derler ya dop dolu işte bu
Dolu dolu yaşıyorum :)
Dolu yaşamaya çalışıyorum
Karmaşık yaşıyorum
Hayatımı doya doya yaşıyorum valla
Boş yaşıyorum şu sıralar
Boş yaşıyorum
Boş yaşamaya vaktim kalmiyor ki 🤦🏻♂️
Dolu dolu yaşamaya çalışıyorum.
Dolu dolu yaşamaya çalışıyorum
bakis acima gore harika bir hayatim var.
Evet aşk lazımmış aşk
boş yaşıyorum
Yaşın küçük dolu dolu elbet yaşarsın
Umarım her şey güzel olur senin için 😇
🥰🥰😚
İstediğim tarzda yaşamaya çalışıyorum
Bende bilmiyorum yuvarlanıp gidiyorum
Dolu
Güzel
Hangi hayat?
Maalesef demi :(
Dolu dolu ask
Ne güzel
Anı yaşamak lazım
Katılıyorum 👍
Boş yaşıyorum
Resim fena 😁😁
O kız hayatında ki boşluğu doldurmuş 😁
Lolipop 😄
😁😁
dolu yaşıyorum
Boramboş ve de rulet gibi kafama sıktım sanırım
Deli dolu..
dolu dolu yaşıyorum
Bomboş yaşıyorum
Boş boş
bize bir ömür daha lazım usta ilkini ziyan ettik
Nötr
Yaşamiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?