
Hayat isminde öğrencim yok…genelde alman isimli öğrencilere ders veriyorum djsjjs

Hayat isminde öğrencim yok…genelde alman isimli öğrencilere ders veriyorum djsjjs
Her ikisinin kapısı açık bende Azizim.
Akıbetimizin ne olacağı belli mi ki Hep ders verelim. Teraziyi denk tutmak gerekir. Ben bilirim der isen benliğine kurban olursun
Cevap
9Cevap
Ben yerine göre ikisini de yapıyorum elbette..
Hayat isminde bi arkadaşım olmuştu. Çok kavga ederdim kendisiyle. Dersini de verdim.
Hayat diye bir öğrencin var. 31 yaşına süt içerek gelmedin. Seni hayat getirdi.
Yaşım yanlış jsjjdjd
ben hayata öğrettim bence shhsjdb
Şaka şaka o da öğretmiştir bir şeyler 😏
Hayattan ders alınca hayatıma ders veriyorum
Zorunlu ders vermeyi geçtik etüt açacağız en sonunda usta JZJSSSBSBSVSVSS
Sen Almanya'da mi yaşıyorsun
Evet
Ders ala ala prof olduk aq
Yerine göre ikisi de
İkisinide yapmisligim olmuştur
Hayattan hep dersler alıyorum
Alıyorum, dersler bitmiyor
Slmıyotum vermiyorum da
Ders almak
Ders almak iyidir
İkinci.
Benim adim hayat🤔
Hahah güzel tesadüf mdksk
Uzmaniz ders veririz
İkiside
İkiside
ikiside değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?