Hepimiz psikologlara para vermek yerine burada merak ettiğiniz şeyleri bana sorabilirsiniz.
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Neden insanlar aşık olsa bile deli gibi bir zaman sonra evli oldukları halde evli olduğu insanları aldatırlar zamanla başka arayışlara girerler... Hala anlamış değilim genelde bunu erkeklerden daha çok kadınlar yapıyor erkekler 3 yaparsa kadınlar sekiz yapıyor hayır başka erkeklerin altına girip de yatınca kendini tatmin edince ne anlıyorlar evdeki koca değil mi hadi mutlu değilsiniz sizi mutlu edemiyor o zaman s****k mıydınız neden evlendiniz
Her iki taraf için geçerli bir neden söyleyeyim. Erkekler için evlendikten sonra heyecan kalmadığı için dışarı bakma eğilimleri olabiliyor. Kızlar da kocalarından yeterli ilgi göremediği için ilgi gördüğü yere gidiyorlar. Ve şunu unutma ki bir kız ilgi duymadı bir erkekle cinsel ilişki yaşamaz. Bu yüzden eşine ne kadar ilgi verirsen o kadar kazanmış olursun.
İyi de affedersin ama erkekler sürekli bu kadına şey yapmak için almıyor ki kusura bakma da başkalarının altına ilgi gösterildiği için mi başkaları yatıyor eğer bunun için başka erkeklere bakıyorsalar gerçekten onlar da hiç karakteri yok
Bu yüzden bir insanla evlenmeden önce daha iyi tanımanız gerekiyor. Özellikle arkadaş ortamlarında senin arkadaşlarına karşı nasıl ya da bir erkek görünce nasıl davranıyor bunu bilmen gerekiyor. Zaten direkt hâl ve hareketleri değişiyorsa bu kızda bir şey vardır.
Yani bir kadınla Ben evlenmiş olursam Sadece ilişki yaşamak için cinsel ilişkiye girmek için evlenmeyi düşünmedim ki hiçbir zaman sadece bunun için evlenirse zaten bir erkek başka kadınlara da bakar ve ilgi göstermediğin zaman zaten kadınlarda karakteri yoksa başka erkeğe bakıyor gidiyor altına yatıyorsa iki tarafta evlenmese daha iyi bekar kalsa daha iyi yani Allah diyorum keşke insanları erkeği kadını yaratacağına daha namuslu daha iyi Allah'a Allah'ın kitaplarına peygamberlerine Allah'ın Müslümanlara uyması için söylediği şeylere uyan başka bir şey yaratmış olsaydı ne kadar pislik mahluk bu kadar da karaktersiz varlıklqriz nefret ediyorum ben bazen... İnsanlardan da kendinden de nefret ediyorum o kadar pis bir mahluk yaratmış ki Allah namusluğunu o*****mu p*******kmi bilemiyorsun insanları kadınlarda erkeklerde artık aynı dereceye gelmiş Sadece heyecan ve sadece ilgi için yaşar olmuşlar
Evet bu duruma ben de çok üzülüyorum. İnsanlar kendilerine hayat arkadaşı değil, cinsel ilişkiye girmek için partner arıyorlar. Ama yapacak bir şey yok. Biz her zaman iyi güzeli temiz kalpli sevelim. Diğerleri zaten bir şekilde halloluyor.
Ben Allah nasip ederse kısmette varsa ben beni isteyen ve Bana saygı duyan asla hiçbir şekilde yanında veya herhangi bir ortamda başka erkekler de olsa her zaman kendi aklında kalbinde ruhunda kötülük olmayıp benim yanım her zaman sevdiğim adamın eşimin yanı deyip saygı duyup onun namusu benim namusum benim namusumda onun namusu sayılır deyip namusuma söz getirmeyeyim ki eşimin de namussuz demesinler arkasından laf etmesinler diye düşünmesi lazım öyle bir kız olması lazım ki 500 yıl yaşarsan Allah'ım bana ahirette de eşimle yaşamayı nasip ettiğim dua etmen lazım
Allah hayırlısıyla karşılaştırsın
İnşallah bakalım inşallah dediğin gibi olur her şey gönlünce olur inşallah sen de her zaman iyi güzel düşünceli iyi niyetli ve güzel kalpli ve hep farklı olursun Allah gönlüne göre nasip etsin her şeyi.. tabii ki de sevmek güzel bir şey yani bir insan başka bir insan seviyorsa gerisi zaten gelir önemli olan sevgi saygı her zaman güzel mutlu huzurlu bir yuvan varsa zaten Allah her şeyi nasip eder
Bu uygulamada çok çok iyi insanlar da var çok çok kötü insanlar da var ortası yok maalesef 😒😒😒
Aynen öyle. Bazen diyorum ki gerçekten içi fesatlaşmış bütün insanların. Bazen de diyorum ki yine de iyi insanlar var iyi ki varlar
Sen de hep iyi ol inşallah. Allah herkese merhametinin güzelliğine yakışan güzel insanlarla karşılaştırsin 🤲🤲🤲 Sen de hep iyi ol İnşallah hep böyle bu şekilde kalma yaşın 30 bile olsa böyle masum ve temiz olsun hep kalbin Allah yar ve yardımcın olsun 🙏
Sağ olun teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için umarım Allah gönlüme göre verir amin
Vakit ayırdığın için ben de teşekkür ederim dikkat et kendine Allah'a emanet ol hayırlı günler sağlıcakla kalın tekrardan her şey için teşekkür ederim Allah'a emanetsiniz. Her şey gönlünce olsun Aleyna
Sorun değil eğer problemlerin olursa bu sorunun altına yorumlarına bırakabilirsin Ben vakit buldukça sana dönüş sağlarım. Kendine iyi bak
Benim o kadar çok sıkıntılı bir hayatım var ki anlatsam bir sene anlatsam içinden çıkamam 😒 hangi derdimi anlatayım 🙄
Rahatlayacaksan hepsini anlatabilirsin Ben hem aşkolok hem psikolog olarak dinlerim. Tabii burası sana kalmış bir şey eğer için rahat olacaksa anlat dinlerim
Buradan yorumlardan anlatmak biraz saçma olur ama çünkü burası herkese açık bir yer nasıl yapalım Sen söylersen ona göre yaparım ben de bir söylerim anlatırım senin için de uygun olursa biraz uzun bı konu
Bana mesaj atabiliyorsan at vakit buldukça geri dönüş sağlarım
Teşekkür ederim Tamam ben sana özelden mesaj atarım vakit bulursan benim bilmediğim senin bana yol göstereceğin veya şu şekilde olsaydı daha iyi olurdu diyeceğin bana destek olacağın cevapların olursa Ben de sana çok teşekkür ederim ben sana mesaj atarım bakarsın
Benim sana mesaj atabilmem için senin beni takip etmen gerekiyor
Pekii
Tamam bekliyorum sen ben dönüş yapacağım sen takip ettikten sonra mesaj atarım ben anlatırım
Aşkolog olarak geldim
Saf temiz masum seven kızlar var mı?
Var tabiki hemde sevdiği için her şeyinden vazgeçiyorlar. Parası pulu olmasın yeterki benimle olsun diyorlar. Umarım saf ve temiz seven kızlara denk gelirsin.
Amin inşallah bir umut işte
Ama genel olarak kızlar adamların canlarını yakıyorlar
Bu iki taraf için de geçerli. Asla tek taraflı algılama. Benim çevremde de çoğunlukla erkekler üzüyor
Vallahi o kadar bebek gibi sevdim ki anlatamam. Ama şu an o kadar uzağım ki birisine tekrar güzel sevmek için. Yoruldum
Hemen birini hayatına alma çünkü yorgunluğunu bu sefer onda acı olarak çıkartırsın. Birazcık dinlen kendini toparla sonra akışa bırak
Evet haklısın. Şimdi hayatıma birisi gelse herhalde acisini ondan çıkartırdım shshshs