Kendimi çok kötü değersiz hissediyorum galiba ömrüm boyunca böyle gidecek?

Kendime çok kötü değersiz kimsenin beni sevmek istemeyeceği gibi düşünüyorum kimseden bir değer görmüyorum neden böyle oluyor sizin sevgilileriniz var mı siz nasıl davranıyorsunuz ya da gerçek aşkı nasıl yakalayabilirim konuşalım dertleşelim sıkıldım sizce kısmet beni bulur mu ben mi bir şeyler için çabalamalıyım
Kendimi çok kötü değersiz hissediyorum galiba ömrüm boyunca böyle gidecek?
Cevapla