Sürekli bir korku hissi var bide hep ve kötü düşünüyorum sizce kız olduğum için hormonlardan mı yoksa direk anksiyete mi?

Sürekli bir korku hissi var bide hep ve kötü düşünüyorum sizce kız olduğum için hormonlardan mı yoksa direk anksiyete mi?
Cevapla