Kapalı ve dindar biriyim. Farklı hayat görüşüne sahip insanların merakını hissediyorum. Nedendir?

Gizli bir nefret ya da içten içe düşmanlık yok mu solcu insanların muhafazakarlara. İster erkek ister kadın olsun beni merak ettiklerini, izlemelerinden anlıyorum. Yaklaşmıyorlar ama ilgilerini anlıyorum ben onlara merak etmiyorum mesela. Nedendir?
Kapalı ve dindar biriyim. Farklı hayat görüşüne sahip insanların merakını hissediyorum. Nedendir?
Cevapla