Kendime ilac yazmak için tıp okuyorum dediğimde narsistsin deniyor?

3. Sınıfa geçtim ve neden yazdın dediklerinde bu cevabı verdiğimde bu tepki veriliyor. Okumak için gayet mantıklı bir sebep değil mi? Bu cevap beni narsist biri mi yapar?
Kendime ilac yazmak için tıp okuyorum dediğimde narsistsin deniyor?
Cevapla