Bu güne kadar hayatı seyreden miydiniz yaşayan mı?

Kaçıp giden yıllarımı göz önünde bulundurunca ben bu hayata seyirci olarak gelmişim diyorum maalesef. Ve zaman zaman bu durumu değiştirmeye çalıştığımda da mümkün olmadı ne yazık ki. Şimdi bazen böyle durup düşününce ciddi depresyonlara girme sebebi oluyor…

Bu güne kadar hayatı seyreden miydiniz yaşayan mı?
Cevapla