Ân’ı yaşayayım derken kaçırdığınız oluyor mu?

Tam işlerimi bitiriyorum. Şöyle bir oturayım diyorum. Telefonu bırakıyorum. Sakinliği sessizliği dinleyeyim. İç dünyama yolculuk yapayım meditasyon yapayım diyorum.
Derken uyuya kalıyorum. 😂
30 yaş sorunu mu bu?
Bir arkadaşım da erkek arkadaşıyla mesajla tartışırken tansiyonu düşmüş, sinir harbinin ortasında uyuya kaldım diyor.
Yaşlanıyor muyuz ne?
Ân’ı yaşayayım derken kaçırdığınız oluyor mu?
Ân’ı yaşayayım derken kaçırdığınız oluyor mu?
Cevapla