Mukemmelliyetci kişiliğe sahip olmak çok yormuyor mu?

Hazimsiz doyumsuz sürekli herşeyin en iyisi en iyi şekilde olması plan düzen vs memnuniyetsizlik her şey kusursuz olmalı vs bundan yorulan var mı bu yüzden hayattan zevk almamaya basliyorsunuz 😮‍💨bu şekilde devam etmek 🙄🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Mukemmelliyetci kişiliğe sahip olmak çok yormuyor mu?
Cevapla