Gereksiz yere var edip baştacı ettiğiniz elmas görünümlü karbonlardan bahsediyorum 😃

Gereksiz yere var edip baştacı ettiğiniz elmas görünümlü karbonlardan bahsediyorum 😃

Evet zamanında yok saydım ve hak ettikleri yerde kaldılar. Kimseyle emek, ömür ve vakit çürütmeye gerek yok. Hayata bir kere geldik ve tek gideceğiz. Vaktimiz ve biz çok ama çok değerliyiz. Kimsenin sabote etmek hakkı değil.💫
Hak edene hakkını veririk ha :D yok sayılmayı hak eden kimseyi zorla tutmam.
Evet çok var o tiplerden maalesef..
Kendim:
Cevap
16Cevap
Varlar ama ben hak ettiklerini düşündüğüm an, fazla uzatmıyorum meseleyi
Evet var. Ve yok sayıyorum onları..
Vardı ve çoktan hakkını alıp gitti. Hatta uzun bile sürdü yok sayması.
var var akrabalardı bende yok saymaya başladım 2 senedir yolda görsem bir tanıdık olarak bile selam vermek istemiyorum o kadara irite oldum
Hiç kimse ben öyle her insanı hayatımın merkezi yapıp baş tacı etmem o kimki insanlar değer görmeyi hak edecek kadar dürüst ve iyimser değiller bacı
Kolay kolay kimseyi baş tacı etmem. Yok saymam gereken biri varsa yok sayıyorumdur, yapmacık hareketlerden hiç hoşlanmıyorum.
Bir kişi var sene sonuna kadar mühlet verdim şartları yerine getiremezse maalesef yollarımızı ayıracağız.
Haketmişse yok sayılmıştır, yok sayıldıysa artık unutulmuştur zaten. ;-)
kendisinin haketmesine gerek yok biz gideriz bee
Beni yok sayanlarını zaten hayatından çıkarıyorum. Kendimi düşünüyorum.
Yok saydım zaten utanmazlar bakar bir şey olmamış gibi
Yok sayıyor isem zaten hayatımda yer edinmemiştir sadece uzaktan bir göz atmasına müsaade etmişimdir..
Öyle insanların hayatımda yeri yok zaten..
Merhaba,
Hayır yok ki olanları yok sayıyorum! 😅
Hayatımda yok sayılmayı hakeden var zaten yok sayıyorum
Hayır yok, hak edenleri çıkardım
Hayır yok, çünkü kendileri direk yoklar.
O kadar çok kişi var ki
Var akrabalarım
Var tabikide 😅😅
tabi ki var ve yok sayiyorum
Yok saydım çoktan
Hayatımdaki çoğu kişi
Zaten o kişileri yok sayıyorum
Hayatımda herkes hakettikleri yerde.
Bazen oluyor. Hı hı evet
olmaz mı ama işte mecburiyetten katlanıyrouz
Öyle insanlar zaten hayatımda yoktur :D
Olmaz miii birsuru
Vardı şimdi hiç biri yok
Var tabii ki de
çok var
Çok...
Var ve yaptımda
Akrabalar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?