Dün akşam eve dönerken sokak kedilerine koyduğum mamayı kirpinin yediğini görüp şok olmamdan başlayalım😂 kirpilerin kedi maması yediğini bilmiyordum öğrenmiş oldum. 🤔

Dün akşam eve dönerken sokak kedilerine koyduğum mamayı kirpinin yediğini görüp şok olmamdan başlayalım😂 kirpilerin kedi maması yediğini bilmiyordum öğrenmiş oldum. 🤔

Sadece kirpiler değil. Diğer vahşi hayvanalarda kedi maması yiyor. Çok şahit oldum buna. Son zamanlarda tuaf şeyler olmadı ama tuaf bulduğum erkekken kadın olmaya karar vereni tuaf buldum.
sokakta british bir kedi buldum. bakımlı, boynunda şeyi vardı adını unuttum sjdjdj ve veterinere çipi var mı diye götürdüm ama yoktu. büyük ihtimalle bakamadılar ve sokağa attılar. ama daha tuhaf olan son zamanlarda cins kedi istiyordum ve satın almak yerine sahiplenmek istiyordum. sonra bunu bulduk
Yaaa sahiplen ve bak ona ❤️
Spor salonunda gık dese 3 gün pipetle beslettirecek kadar sinirli oldugum elemanın, on numara verdiğim pozların hepsinde arkada çıktığını gördüm gitti güzelim pozlar ZKXKDNDJSJSJS
Bana tuhaf yani dmddndjsjsjs
Alışveriş esnasında oldu
Ben konuyu anlatırken çalışanın bana sakın olur musunuz sinirlenmeyin demesi 🤦🏻♂️
Teşekkür ederim 🙏🏻
Cevap
14Cevap
İki kişi arasındaki maaş kavgasından tüm şirket onlara seferber olduk ayırmak için. İlk kez bu oldu geçen haftalarda.😶🌫️
Hastanede beklerken bir amca oturdu yanıma. İsmimi sordu, 'Mert Yiğit' dedim. Amca da bana 'aferin' demişti, birkaç dakika sonra da gitmişti.
Ahshdjnx
Oyyss onun nasibiymiş❤
Nasip değil o gasp hırsızlık 🙄 evine gelip yaptığın yemeği yiyeyim nasip olsun o zaman
🙄onlar dusunemez hem haram yemek nasiptir
Gel ye nasip olsun jxjsjs helalda olsun
Haram olan bir nasip 🤦🏻♂️ yemekte ne var ona göre geleyim 😂
şu an yok gelirlen eli kolu dolu gel bari
Davet aldım 😂 ciddiye alıyorum 😂 bi gün açın kapıyııııııı dersem şaşırma 😂
Orco da beni davet etmis gördün mü gidicem galibamsi
Hani nerede 😳 benden duymuş olma ama Orço için öyle böyle diyorlar https://youtu.be/V1DRzyDR4cQ?si=m4VCniA6yTK4KfdZ
Arkadaşim dedikodulara inanmiyoruz biz
İyilikte yaramıyor 🤦🏻♂️
Ahahah evet zaten bende mama yemesine kızmadım ama akşam akşam mama kabının orada kediden değişik bir varlık görmek beni bayağı korkuttu 😂
Gece uyanıp odamdan kaçmaya çalışıyor gibi hızla kapıyı açıp sonra odama bakıp ben nereye gidiyorum diye sorgulamam ve geri yatmam 🤦🏻♀️
Benim evimin civarında yaşayan bi kirpi var gece karanlıkta geziyor ne zaman görsem mama koyuyorum yiyor
Kirpiye bak sen, sokak hayvanlarına kirpiyi de dahil ettik😀
Dün Galatasatay in 5-0 yenilmesi çok tuhaftı.
Bir adam sahilde bağırarak şarkı söyleyip geçmişti.
Benim isyerimin bahçesinde 4 tane kirpi var ve onların kedi maması yediğini 2 sene önce öğrenmiştim
Başıma tuhaf olay gelse de normal karşılıyorum.
Ekşi'de boyumu öğrenen bir kadının benimle sevgili olsana demesi...
İş arkadaşımın halüsinasyon görmeye başlaması ve etrafımızda birilerinin olduğunu söylemesi
Sıcak havalarda hasta olmam şoku
Geçmiş olsun
Standart şeyler hatırlayamadım
Mutfakta fare gördüm, sonrası kaoss
Kirpi mi yok artık :)
Tuhaf olay yaşamadım hiç
İzmir serinlemiş
Resmen denizde kıza sürterek bosaldı
Oy şifa olsun 😂🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?