Hiç böyle canınız sıkılıp da ne yapacağınızı bilmediğiniz ve hiçbir şey yapmadığınız içinizden bir şey gelmediği oluyor mu?

Bende tam olarak bu var. Ve bu hep var. Canım sıkılıyor yalnızım ama hiçbir şey yapmak istemiyorum. Yapmadıkça canım sıkılıyor. Birisiyle konuşsam ne konuşayım konuşmasam canım sıkılıyor. Dışarı çıksam hem içimden gelmiyor hem canım sıkılıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. İnternetten konuşup telefonlaştığım birileri var. Ona yazdım demin ama ne diyeyim ki dedim konuşmadım daha da işim çıktı dışarı çıkıyorum dedim kapattım halbuki evdeyim. Bu nedir nasıl geçer böyle olan varsa yazsın.

Hiç böyle canınız sıkılıp da ne yapacağınızı bilmediğiniz ve hiçbir şey yapmadığınız içinizden bir şey gelmediği oluyor mu?
Cevapla