Bu durumda ne yapmam doğru olur? Başımı belaya sokmak istemiyorum?

Ben 28 yaşında, özel bir üniversitede öğretim görevlisi olarak çalışan bir kadınım. Bir gün bir cafe'de barista bir çocuğun bana bakışlarını fark ettim. Çok da yakışıklı biriydi, bana benden 2 yaş küçük olduğunu ve yüksek lisans yaptığını söyledi. Sosyal medyadan ekleştiğimizde bir sürü bikinili kadını takip edip beğendiğini fark ettim. Seninle manita olursak silerim dedi. İlk buluşmamızda da öpüştük ve bana benden çok etkilendiğini söyledi. Ama içime sinmeyen bazı şeyler vardı, araştırınca onun çalıştığım okulda normal bir lisans öğrencisi olduğunu ve yaşının 21 olduğunu öğrendim. Böyle birine güvenilir mi sizce? Yoksa beni kullanmak isteyen pislik biri mi var karşımda?

Güncellemeler
1 yıl
Benim bölümümde öğrenci değil fakat benim hoca olduğum okulun öğrencisi maalesef.
Bu durumda ne yapmam doğru olur? Başımı belaya sokmak istemiyorum?
Cevapla