bende kapalı bi insanım ama yanımda birisi çıplak gezsin ağzımı açmam, herkesin kendi hayatı diyip susarım.
ama babam öyle değil. gerçekten sözde değil ciddi dindar bir insan ama kimseye saygısı yok. bi kadın açık giyiniyor PİSLİK, erkek dövmeli oluyor Ş. R…. FZ, milletin hal hareketlerine laf ediyor ve ben gerçekten sinirleniyorum. en son bugün masterchef izlerken aynı şeyleri dedi ve gerçekten delirdim. adamakıllı tv bile izleyemiyoruz.
babadır ama, atsan atılmaz satsan satılmaz. allah rızası için bi yol bi fikir verin bu adama ne denir nasıl düzelir?
Güncellemeler
1 yıl
akıl verir misiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Değiştiremezsin istedigim kadar anlat anlatamazsın. ya damardan girceksin dinen yaptıgının çok günah oldugunu söyleyip vicdan yaptıracaksın ya da umursamayacaksıj
Dinleme kanalı değiştir ya da ortamı terk et. Anlar herhalde 😂
Babanında kendi hayatı başklarına nasıl saygı gösterıyosan babanada göster yeterli. İsteyen istediğini giydiği gibi isteyen istediğinide söyleyebilir dimi
Eskiler biraz tutucu bağnaz olabiliyor yapacak bir şey yok
Anca ayrı eve çıkabilirsin işte o olur
Anne ve babalarımız x nesli nesiller arasında çok fark var onlara karşı rampa aşağı ister kaydirakta kay istersen leğende yani bir şey farketmez
Genç olup öyle olan birisiyim bende yaş 22 ama öyle eski kafalı tutucu biriyim ki yaşlılarla yarışırım bu konuda
canım bir gün sokakta birisinden bu yüzden dayak yerse anlar o zaman yapmaması gerektiğini.. maalesef baska türlü akıllanmıyor öyleleri
Ne alaka niye dayak yesin adam belli ki kendi kendine söyleniyor gidip de bu nasıl giyim diye laf atıp çatmıyordur herhalde
Babandan uzak şehire yerleş o hayat çekilmez ya
Senin gibilerini de evlatlıkdan reddederler
@_elsevier_ babam ve annemi başımın üstüne koyarım ben ailesi kötü olanlara diypm
Yoo senin gibi giyim tarzı olup uygunsuz şeyler yapan kızların ailesiyle arası zaten iyi değil
@_elsevier_ benim ailemle aram sandığından daha iyi kardeşim bilmediğin konular hakkında yorum yapmazsan sevinirim
Bu resimden haberleri var mı peki
Buraya koyduğun resimden
babani ghostla
Gece gece iyi güldürdün 😆😆😆😆 ama akıllıca
bu sefer güldürmedi
Konuşup anlatmaya çalışsan anlatamazsın da
asla anlamıyor asla düzgün bi tv bile izleyemiyorum her şeye laf her şeye eleştiri
Öyle konuştuğu zaman duymazdan gel ne yapacaksın baban sonuçta
sende onu eleştiriyorsun ama
Aynı benim babam
senin çözümün nedir..
Çözüm yok değişmezler ki
Uyarmıyor musun
dine bağlıyor olayı ve asla anlamıyor. günah diyor, ona günah senlik mesele yok diyorum ama böyle olmaması lazım diyor DELİRİYORUM
Arkadan konuşmak da günah
ona laf yok ama::DDDDD
Büyükler dediğini der takma boş ver
bildiğin söyleyeceksin açık açık
Baban embesil çünkü
Hep standart hikaye
Yaşınız kaçtır Babandan nefret eder misin
24 yaşındayım, hayır aksine çok seviyorum babamı ve çok bağlıyım
24 yaşındasın kıskanç mı peki Erkek yanında göre ne yapar ve Çok mu düşkünsün onu düzeltmek istiyorsun