
Belki trol bir soruydu ama babam var ama yok diyen bir sorudan ilham aldım.
Sizin varlığı kesin ama yanınızda olmayan, bunu hissedemediğiniz kişilere olan bağımlılığınız ne durumda?

Belki trol bir soruydu ama babam var ama yok diyen bir sorudan ilham aldım.
Sizin varlığı kesin ama yanınızda olmayan, bunu hissedemediğiniz kişilere olan bağımlılığınız ne durumda?
Eksikliğinin oluşturduğu bir boşluğum var demek o tam olarak. Sonra oraya saçma sapan şeyler dolduruluyor işte.
En güzeli kendi kendini tamamlamak. İnsanları kim olursa olsun kendinden bir parça olarak görmemek..
O zaman var olursa mutluluk olur, yok olursa da huzur olur. İnsan kendi yokluğunun içinde huzur bulabilmeli..
Sanırım artıyor. Benim için de babam !
Kan bağı durumu kesilmez kılıyor haliyle, haklısın vesselam.
Kesinlikle öyle
Teşekkür ederim ☺️
Cevap
5Cevap
Ailem dışında kimseye bağlı değilim. Ailem her şeyim🖤
Ben kimseye bağımlı değilim.
Sevmek ve sevilmek bir ihtiyaçtır fakat bağımlılık çok farklı bana göre ben kimseye bağımlı değilim
Öyle bir bağlılık hissetmiyorum
Bence. Öyle oluyor
Kopardim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar